تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1397 - 6:17
کد خبر : 39364

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: امر به معروف و نهی از منکر فلسفه بعثت همه انبیاء است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: امر به معروف و نهی از منکر فلسفه بعثت همه انبیاء است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی در شهرستان قاین اظهار داشت: فلسفه قیام امام حسین(ع) این بود که معروف تثبیت شود و منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی در شهرستان قاین اظهار داشت: فلسفه قیام امام حسین(ع) این بود که معروف تثبیت شود و منکر محو شود چرا که هر چیزی سازگاری خود را دارد و ما برای چنین آزمایشی آفریده شده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه خون پاک شهدا به پای امر به معروف و نهی از منکر هدیه شده است بیان کرد: فلسفه قیام و انقلاب ۵۷ همان هدفی است که بعثت همه پیامبران و فلسفه قیام امام حسین(ع) بوده است.

عبادی با بیان اینکه از سویی جبهه ظلم و باطل به‌جای اینکه از جهل پیاده شود و راهش را عوض کند بر ستم بیشتر تکیه می‌کند تصریح کرد: در زمان امام حسین(ع) نیز این گونه بود و دشمنان به جای اینکه از جبهه ظلم پیاده شوند بیشتر بر آن تکیه کردند.

وی با بیان اینکه قرن‌ها نسل به نسل به پشتیبانی از ستمگران پرداختند خاطرنشان کرد: همچنان که در سال ۴۲ که امام به ستمگری‌های ستم شاهی و نوکری برای اجانب اعتراض فرمودند و در حالی که راه صحیح این بود که خود را اصلاح کنند اما به زور متوسل شدند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه امروز کوتاهی‌های بسیاری می‌کنیم اما عمل ما ربطی به انقلاب ندارد یادآور شد: هر کجا مطابق اسلام و انقلاب و عدل علی(ع) رفتار کردیم برگ پیروزی داشتیم و هر کجا به حرف غربی‌ها عمل کردیم ضرر کردیم.

عبادی اظهار داشت: انقلاب نقش خود را به‌خوبی پیش می‌برد و این از پیشگویی‌هایی است که در انواع و اقسام روایات و احادیث آمده است و علاوه بر برادران شیعه برادران اهل سنت نیز این را قبول دارند.

وی با بیان اینکه امروز ریزش‌ها و رویش‌های فراوانی را مشاهده می‌کنیم و باید در این راستا هوشیار باشیم افزود: امر به معروف و نهی از منکر فلسفه بعثت همه انبیاء و قیام ابا عبدالله الحسین(ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند اظهار کرد: هر چه را از جانب خود کم و زیاد کنیم ربطی به انقلاب و دین ندارد و انقلاب هدف اصلی خود را ادامه می‌دهد.

عبادی خطاب به اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان در شهرستان قاین گفت: در مقابل باطل محکم بایستید و بدانید هیچکدام از مشکلات شما را زمین‌گیر نمی‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد