تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 10:20
کد خبر : 39060

آموزش در پیشگیری از طلاق نباید فراموش شود

آموزش در پیشگیری از طلاق نباید فراموش شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا،  محمد محمدی‌قیداری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرکز طلاق امسال در استان زنجان افتتاح شد، عنوان کرد: کسانی که به مرکز طلاق مراجعه می‌کنند اغلب در آخر خط قرار دارند و امیدی به ادامه زندگی ندارند و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا،  محمد محمدی‌قیداری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرکز طلاق امسال در استان زنجان افتتاح شد، عنوان کرد: کسانی که به مرکز طلاق مراجعه می‌کنند اغلب در آخر خط قرار دارند و امیدی به ادامه زندگی ندارند و درخواست طلاق توافقی کرده‌اند .

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم این مشکلات همکاران مرکز طلاق در راستای ایجاد صلح و سازش میان زوجین و بازگشت مجدد آنها به زندگی تلاش می‌کنند، ادامه داد: این خدمات گاهی منجر به بازگشت این افراد به زندگی مشترک می‌شود .

این مسئول با بیان اینکه آموزش در بحث پیشگیری از طلاق آموزش یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای وجود داشته باشد، تاکید کرد: در همین راستا تفاهم‌نامه‌هایی با آموزش و پروش و دانشگاه‌ها منعقد شده است .

وی با تاکید بر اینکه با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف باید تلاش شود شیب طلاق کند شود، ادامه داد: آموزش و فرهنگ‌سازی یک موضوع تدریجی است و نتایج آن در درازمدت معلوم می‌شود .

محمدی‌قیداری با بیان اینکه یکی از بحث‌هایی که امسال اتفاق افتاد تصویب قانون بازنگری در حمایت از حقوق معلولان بود، بیان کرد: بهزیستی از تقویت و توسعه تشکل‌های غیردولتی معلولان برای احقاق حق خود حمایت می‌کند .

وی با بیان اینکه معلولان تحت پوشش بهزیستی برحسب معلولیت به معلولان دارای معلولیت خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید دسته‌بندی می‌شوند، تصریح کرد: شاخص‌هایی برای برقراری مستمری برای معلولان وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به دارا بودن معلولیت شدید و نداشتن درآمد اشاره کرد .

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تاکید بر اینکه توانمندسازی از مهم‌ترین اهداف بهزیستی است، یادآور شد: باید بسترهای لازم برای حضور معلولان در جامعه با جدی گرفتن مبحث مناسب‌سازی فراهم شود .

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد