تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 - 9:55
کد خبر : 38816

خبرنگاران در فرهنگ سازی و آگاه سازی، نقشی بی بدیل دارند

خبرنگاران در فرهنگ سازی و آگاه سازی، نقشی بی بدیل دارند

علی خلیلی، روز شنبه در جمع خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، به اهمیت کار خبرنگاران تاکید کرد و افزود: شایسته است این قشر از جامعه با اطلاع رسانی های به موقع و دقیق، در توسعه ورزش همگانی و تامین خواست ها و نیازهای حوزه جوانان، نقش بسیار داشته باشند.وی به سطح

علی خلیلی، روز شنبه در جمع خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، به اهمیت کار خبرنگاران تاکید کرد و افزود: شایسته است این قشر از جامعه با اطلاع رسانی های به موقع و دقیق، در توسعه ورزش همگانی و تامین خواست ها و نیازهای حوزه جوانان، نقش بسیار داشته باشند.
وی به سطح توانمندی و عملکرد حوزه ورزش و جوانان استان زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: ورزشکاران مرد این استان در ۵۰ رشته و بانوان در ۴۶ رشته ورزشی فعال هستند.
خلیلی تعداد هیات های ورزشی این استان را ۲۹۵ فقره اعلام کرد و افزود: آمار ورزشکاران بیمه شده زنجان در سال ۹۶ به تعداد ۴۷ هزار نفر بود و امسال (از ابتدا سال تاکنون) ۲۴ هزار و ۴۲۲ نفر ‘هشت هزار و ۷۹۲ زن و ۱۵ هزار و ۶۳۰ مرد’ می باشد که آمار نهایی تا پایان سال مشخص خواهد شد.
وی، تعداد دعوت شدگان به تیم ملی از ابتدا سال تا به امروز را ۶۰ مرد و قریب ۴۰ زن اعلام و تصریح کرد: در طی مدت یاد شده ۴۲ نشان در بخش انفرادی مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی از سوی ورزشکاران زنجان کسب شده و همچنین میزبانی چند مسابقه کشوری و اردوهایی تیم ملی را عهده دار بوده است.
خلیلی با اشاره به مسابقات آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ ‘جاکارتا’ اندونزی اظهار داشت: تاکنون حضور ۲۱ ورزشکار و مربی زنجانی (۱۷ ورزشکار و چهار مربی) در رقابت های آسیایی و همچنین ۲۳ ورزشکار و مربی (۱۵ ورزشکار و هشت مربی) در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا، قطعی شده است که احتمال افزایش وجود دارد و امید می رود با دست پر برگردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در حوزه روستایی نیز نزدیک به ۹۰ خانه ورزش روستایی داریم که به منظور تجهیز آنها تجهیزات لازم خریداری شده است، گفت: روستاهایی که شرایط تاسیس خانه روستایی را داشته باشند این اداره کل آمادگی لازم برای تجهیز آن را دارد و تاکنون نیز ۴۴ خانه ورزش روستایی زنجان تجهیز شده است.
خلیلی در ادامه سخنان خود گریزی نیز به حوزه جوانان زد و با بیان اینکه ۲۲ تا ۲۸ مرداد به عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است افزود: از طریق معاونت فرهنگی این اداره کل، برنامه های متعددی در طول این ایام برای حوزه جوانان تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه در سال ۹۶ تعداد ۲ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در زنجان راه اندازی شد، یادآور شد: پارسال ۹ هزار و ۶۱۵ مورد ازدواج و ۲ هزار و ۴۱۲ فقره طلاق در استان زنجان اتفاق افتاد و طی ۲ ماهه اول امسال نیز ۲ هزار و ۱۳۰ مورد ازدواج و ۲۸۵ فقره طلاق، صورت گرفته است.
خلیلی با بیان اینکه در سال ۹۶ نسبت ازدواج به طلاق در زنجان چهار درصد بود که این در کشور برابر با ۳/۹ درصد بود، افزود: پارسال مبلغ یک هزار و ۷۶۴میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج به ۱۷ هزار و ۱۲۰ زوج و در سه ماهه نخست امسال نیز مبلغ ۴۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به ۲ هزار و ۹۴۲ زوج زنجانی پرداخت شد.
۶۰۸۴/۸۰۶۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد