تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 10:31
کد خبر : 38648

دیدار جامعه ایثارگری خراسان رضوی با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران مشهد

دیدار جامعه ایثارگری خراسان رضوی با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران مشهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  در بازدید حجت الاسلام والمسلمین معصومی عباس حریری پدر شهید حسین حریری ،سرهنگ علی نجات عباسی، جانباز ۷۰درصد،علی اکبر عرفانی، آزاده حضور داشتند مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی  با تقدیر از تلاش

دیدار جامعه ایثارگری خراسان رضوی با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران مشهدبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  در بازدید حجت الاسلام والمسلمین معصومی عباس حریری پدر شهید حسین حریری ،سرهنگ علی نجات عباسی، جانباز ۷۰درصد،علی اکبر عرفانی، آزاده حضور داشتند مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی  با تقدیر از تلاش انجام شده از جانب رسانه ها و به ویژه باشگاه خبرنگاران جوان در تهیه گزارشات ارزشمند از معرفی شهدا از جمله بابا رجب گفت: از رسانه ها توقع داریم تا قبل از اینکه افرادی مثل بابا رجب به شهادت برسند از آنها گزارش و مستند تهیه شود.
وی با بیان اینکه معروف و منکرات جامعه را باید شناخت افزود: دشمن ما به خوبی این معروف ها و منکرات را شناخته و با برنامه ریزی وسیع منکرات را با کمترین هزینه در دسترس جوانان قرار میدهند و برای معروف ها هزینه تراشی میکنند و جوانان از اهداف اهداف انقلاب اسلامی دور می شوند.   حاج عباس حریری پدر شهید حسین حریری هم در این دیدار گفت: خبرنگاران از جایگاه ویزه برخوردار هستند ، شما خبرنگاران با حداقل مزایا و در نهایت گمنامی تلاش می کنید تا رسالت خبر را به سرانجام برسانید.
وی در ارتباط با شرایط خبرنگاران در عرصه ها مختلف افزود: شما شرایط ویژه دارید و با دقت زیادی داشته باشید چرا که شما در خط مقدم حوادث هستید و آرزو توفیق هر چه بیشتر برای اهالی رسانه را دارم.

علی اکبر عرفانی از آزاده گان هشت سال دفاع مقدس هم در ادامه این دیدار گفت: ما هر چه بیشتر از انقلاب دور میشویم افرادیکه انقلاب را درک کرده اند محدودتر میشوند.
وی افزود: امید واریم قلم توانمند شما خبرنگاران بتواند پربار بنویسد و هنجار ها و لایه های مختلف جنگ و همچنین نیمه پینهان جنگ که اسارت آزادگان است را نشان دهد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد