تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1397 - 5:31
کد خبر : 38160

مسئله حجاب و عفاف در تمام محافل روشنگری صورت گیرد

مسئله حجاب و عفاف در تمام محافل روشنگری صورت گیرد

حجت الاسلام سیدحجت سیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورزقان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه دشمن به جنگ عفاف و حجاب آمده است، گفت: در حوزه عفاف و حجاب باید در تمام محافل روشنگری صورت گرفته و نباید نسب به آن بی تفاوت باشیم. وی، افزود: دشمنان ما یک جنگ تمام

مسئله حجاب و عفاف در تمام محافل روشنگری صورت گیرد

حجت الاسلام سیدحجت سیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورزقان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه دشمن به جنگ عفاف و حجاب آمده است، گفت: در حوزه عفاف و حجاب باید در تمام محافل روشنگری صورت گرفته و نباید نسب به آن بی تفاوت باشیم.

وی، افزود: دشمنان ما یک جنگ تمام عیار علیه حجاب و عفاف راه‌ انداخته‌اند و ما باید حجاب را در خانواده و از خردسالی برای فرزندانمان آغاز کنیم و متولیان دستگاه تعلیم و تربیت از مهدکودک‌ها این آموزش‌ها در دستورکار خود قرار دهند و لازم است که با مظاهر بی عفتی و بی حجابی مبارزه کنیم، چرا که مظاهر علنی بی حجابی در جامعه قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام سیدی، با بیان اینکه در تمام مساجد و محافل و خانه‌های قرآنی روشنگری انجام گیرد گفت: با روشنگری، تمام توطئه‌های شوم دشمن افشا می‌شود و هرکسی در هر جایگاهی باید از مسئولین کشور مطالبه داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورزقان، به نامگذاری هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۱۴ حکومت دیکتاتوری رضا خان مردم متحصن را در مسجد گوهر شاد به خاک وخون کشید، چرا که این افراد حافظ حجاب بودند و می خواستند از حجاب دفاع کنند و حکومت مأمور شده بود حجاب را از سر زنان مسلمان ایرانی بگیرد.

وی افزود: با لطف الهی و استقامت مردان غیرتمند و زنان عفیفه این توطئه شوم خنثی شد و تمام تلاش‌های رضا شاه و فرزندش بر باد رفت و همین زنان مسلمان با چادر و حجاب و حیای خود به میدان آمدند و امروز نیز دشمن در باب این جنگ نرم که ویرانگر تر و خطرناک تر از قبل است به جنگ عفاف و حجاب آمده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورزقان با اشاره به اینکه در آن دوران علمای بزرگی شهید شدند و در این دوره به زنان عفیف و پاکدامن تعرض می شد افزود: آنان چادر را از سر زنان می کشیدند اما موفق نشدند چرا که می دانستند و می دانند که یکی از مواضع مهم بر سر راه نظام سلطه واستکبار حجاب و پوشش و عفت زنان است و اگر آن را بگیرند می توانند بر امور دیگر جامعه اسلامی نیز مسلط شوند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد