تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 14:30
کد خبر : 38110

ولنگاری و ترویج بی‌بندباری جایی در بابلسر ندارد/مردم پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

ولنگاری و ترویج بی‌بندباری جایی در بابلسر ندارد/مردم پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اجتماع بزرگ ساحل پاک بعد از ظهر امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان از پارکینگ پنج شروع شد و با اجرای برنامه های متنوع در پارکینگ صفر به پایان رسید.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اجتماع بزرگ ساحل پاک بعد از ظهر امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان از پارکینگ پنج شروع شد و با اجرای برنامه های متنوع در پارکینگ صفر به پایان رسید.

مسئولان باید اقدامات جدی برای سالم‌سازی سواحل بابلسر انجام دهند

محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه بابلسر در اجتماع بزرگ ساحل پاک که در بابلسر برگزار شد اظهار کرد: در حالی که همیشه از سواحل بابلسر به مکانی برای ولنگاری و ترویج بی بندباری یاد می‌شد اما تصویر امروز نشان می‌دهد که بابلسر محل حضور افراد متدین، خانم‌های محجبه و مردان دلیری است که در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۵۵۰ شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم کردند.

وی با اشاره تلویحی به اقدام مسیح علی‌نژاد در پخش فیلمی از بابلسر، خاطرنشان کرد: برخی افراد با برداشتن حجاب خود در سواحل بابلسر و ارسال فیلم به معاندان جمهوری اسلامی در پی مخدوش کردن چهره بابلسر هستند و از من خواسته شد که به این فردی که فیلم را پخش کرد پیامی بدهم که من می گویم این فرد ارزش پیام دادن را ندارد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به صحبت های ترامپ درباره مذاکره بدون پیش شرط با مسئولان ایران، تصریح کرد: ترامپ باید بداند که حنای او برای کشور ایران رنگی ندارد چراکه آمریکا ثابت کرد پیمان شکن، عهد شکن و دارای مردانگی نیست و ما مردی نمی‌بینیم که رئیس جمهور را برای مذاکره با او بفرستیم.

قلی‌پور یادآور شد: برخی از دلدادگان غربی در داخل ایران با توجه به نابسامانی‌هایی اخیر رخ داده در کشور رخ داد که بسیاری از این اتفاقات ساختگی است دچار ذوق زدگی شدند و در پی این بودند که ترامپ به داخل کشور بیاید و در تهران با مسئولان ما مذاکره کند که این آرزو را باید به گور ببرند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران مرد شرایط سخت هستند، گفت: مردم ایران در روزهای سخت نشان دادند که دارای قدرت و توانمندی بالایی هستند و مطئمن هستیم که پیروزی برای کشور ایران است.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: این اجتماع بزرگ موجب شد که برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از شنا در منطقه ممنوعه اقداماتی موثر صورت گیرد.

وی تصریح کرد: شهردار، شورای شهر و مسئولان اجرایی باید برای جلوگیری از غرق شدن افراد در دریای بابلسر اقدامات جدی انجام دهند.

امام جمعه بابلسر تاکید کرد: تلاش های زیادی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی در حال انجام است تا ملت ایران نتواند چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند که ما به آنها میگوییم که به فضل الهی چهل سالگی انقلاب حتی بالاتر را جشن گرفته و به فرموده رهبر انقلاب نابودی اسرائیل را هم جشن می‌گیریم.

شهروندان بابلسری پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند

سیدمصطفی موسوی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر در حاشیه اجتماع بزرگ مردمی ساحل پاک بابلسر در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز با حضور جمعیت عظیم شهروندان در این برنامه یک روز ماندگار برای شهر بابلسر شد.

وی خاطرنشان کرد: سواحل دریای مازندران و ساحل بابلسر محلی برای تهاجم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بود تا فرهنگ غربی را در اینجا ترویج کنند.

این مسئول تصریح کرد: امروز هزاران مرد و زن در برنامه ساحل پاک بابلسر حاضر شدند تا چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند و به تمام دشمنان اعلام کنند که ما در هر زمان پای انقلاب خود ایستاده‌ایم و از ارزش‌های اسلامی و انقلابی دفاع می‌کنند.

موسوی‌نژاد ادامه داد: اجرای پیاده روی خانوادگی، جمع آوری زباله، حضور بانوان محجبه در سطح ساحل و برگزاری برنامه های شاد و متنوع از جمله اهداف این برنامه بوده است.

زمینه استفاده حداکثری از سواحل باید فراهم شود

حجت‌الاسلام نجار مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر در حاشیه این برنامه و در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حالی که این برنامه برای نخستین بار برگزار شد اما استقبال خوبی از سوی آقایان و بانوان انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا همه مردم بتوانند استفاده حداکثری از سواحل را داشته باشند و این موهبت الهی مخصوص به یک سری افراد نشود.

نجار در پایان گفت: مسئولان باید برای جلوگیری از شنا در مناطق ممنوعه، سالم سازی محیط زیست و تهیه امکانات مناسب برای بانوان اقدامات لازم را انجام دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد