تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 5:31
کد خبر : 38058

هر دستگاهی آمار مختلفی از طلاق در قم ارائه می کند

هر دستگاهی آمار مختلفی از طلاق در قم ارائه می کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سید محمد رضا‌ هاشمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم بر یکسان سازی آمارهای طلاق در استان تاکید کرد و گفت: هر دستگاهی آمار مختلفی از طلاق در قم ارائه می کند که این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سید محمد رضا‌ هاشمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم بر یکسان سازی آمارهای طلاق در استان تاکید کرد و گفت: هر دستگاهی آمار مختلفی از طلاق در قم ارائه می کند که این امر باید مورد بررسی قرار گیرد و دوگانگی از بین برود.

وی با طرح این مطلب که تحلیل درست آمار نقش مهمی در ارائه راهکارها و سیاست گذاری ها دارد بیان کرد:  علت های مختلف طلاق از جمله نقش فضای مجازی، وضعیت اشتغال و معیشت، اعتیاد و سایر موارد باید مورد بررسی قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان این که آمار طلاق های غیر بومی ها در قم می بایتسی مشخص شود تصریح کرد: زوج هایی از استان های دیگر برای طلاق به شهر قم مراجعه می کنند که باید به صورت تفکیکی طلاق بومی استان اعلام شود.

رضا سیار فرماندار قم نیز اظهار داشت: باید در محتواها به موضوع های مختلف از جمله جلوگیری از طلاق، فرهنگسازی در واسطه گری بین زوج ها، ازدواج آسان و برگزاری دوره های آموزشی تاکید شود. دراین راستا باید با استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی به معرفی زوج های موفق به عنوان الگو به سایر جوانان بهره برد.

وی از تهیه طرحی به عنوان بازگشت مجدد به زندگی گفت: این طرح توسط فرمانداری قم تهیه شده است و آماده هستیم با استفاده از توان دستگاه های متولی از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی قم و سایر نهادها آن را اجرایی کنیم.

فرماندار قم ادامه داد: بسیاری از افرادی که بعد از طلاق برای جداسازی یارانه ها به فرمانداری مراجعه می کنند از طلاق پشیمان هستند.

سیار خاطرنشان کرد: آماده هستیم روند جداسازی یارانه های زوج های طلاق گرفته را به عقب بندازیم تا با برگزاری مشاوره ها در فرمانداری زمینه بازگشت مجدد زوج ها به زندگی را فراهم سازیم.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد