تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 8:00
کد خبر : 37554

سامانه الکترونیکی طلاق با هدف کاهش این آسیب ایجاد می شود

سامانه الکترونیکی طلاق با هدف کاهش این آسیب ایجاد می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، مریم بیدخام در سومین نشست ستاد ساماندهی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان قزوین افزود: این سامانه ابتدا به زودی در قزوین و در آینده نه چندان دور در دیگر شهرستان های استان راه اندازی خواهد شد.وی اظهار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، مریم بیدخام در سومین نشست ستاد ساماندهی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان قزوین افزود: این سامانه ابتدا به زودی در قزوین و در آینده نه چندان دور در دیگر شهرستان های استان راه اندازی خواهد شد.
وی اظهار داشت: گرچه نام قزوین از فهرست استان های دارای اولویت در راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی طلاق نبود اما به منظور پیشگیری و به حداقل رساندن این معضل خانوادگی ایجاد این سامانه و همچنین تقویت آموزش های پیش از ازدواج در دستور کار جدی ما قرار گرفته است.
بیدخام ادامه داد: راه اندازی این سامانه مصداقی از همکاری بین بخشی دستگاه ها است و بهزیستی، دادگستری، شهرداری و آموزش و پرورش در اجرا و اختصاص مکان و تجهیزات آن نقش داشته اند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: آمار طلاق در قزوین طی سه ماهه اول سال جاری ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
این مسئول اظهار داشت: این آمار نشان می دهد با همکاری های بین بخشی و تلاش سمن ها می توان به نتایج موثر و قابل قبولی در این حوزه دست یافت.
بیدخام در ادامه با تاکید بر تقویت آموزش های پیش ازدواج و مهارت زوحین، گفت: نقش این آموزش ها در کاهش طلاق انکارناپذیر است چرا که نداشتن مهارت های زندگی می تواند زوج ها را با چالش ها و مشکلات زیادی مواجه کند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین افزود: بیشترین آمار طلاق در پنج سال زندگی اتفاق می افتد و همین نشان می دهد که داشتن مهارت های زندگی تا چه حد می تواند به زوجین در تداوم زندگی مشترک و درک متقابل کمک کند.
۷۳۸۸*۳۰۱۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد