تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 5:42
کد خبر : 3751

دعوت امام جمعه لنده از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت امام جمعه لنده از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان لنده با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین امر به معروف در جامعه بین‌المللی برای رهایی ملت‌های مظلوم از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان لنده با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین امر به معروف در جامعه بین‌المللی برای رهایی ملت‌های مظلوم از سلطه استکبار و ظلم حاکمان مستبد بوده است.

وی افزود: این ملت با شناخت راه و هدف انقلاب و آرمان‌های نظام و حمایت از امام خمینی(ره) در برابر استکبار جهانی پرچم اسلام را برافراشته و انزجار خود را از  مستکبران جهان فریاد کشیدند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان لنده تصریح کرد: فریادهای الله اکبر و اتحاد ملت ایران هراس را بر پیکره رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی انداخت و چشم طمع دشمنان را از این کشور برداشت.

محمودی‌اصل یادآور شد: فلسفه انقلاب اعتلای نظام اسلامی و مستضعفان جهان بود و امروز شاهد این امر مهم در کشور اسلامی ایران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز ملت ایران بیش از گذشته باید بر آن توجه داشته باشند، ماهیت و فلسفه انقلاب بوده که در سطوح مختلف جامعه باید تبیین و تشریح شود.

امام جمعه لنده ادامه داد: ترویج شعائر انقلابی و اسلامی یعنی امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه و این امر فساد و فحشا، هرج و مرج و خیانت و هرآنچه چهره‌ این مملکت را زشت نمایند از ما دور خواهد ساخت و باعث پیشرفت و اعتلای کشور و نظام خواهد شد.

محمودی‌اصل گفت: اصول و شرایط امر به معروف و نهی از منکر باید در میان جوانان انقلابی و مذهبی جامعه ترویج داده شود و با شرایط این فریضه را در جامعه احیاء کنیم.

وی افزود: گاهی با یک برخورد ساده می‌توان مانع از صدها فاجعه و یا باعث صدها فاجعه شد؛ امر به معروف و نهی از منکر باید به شکل صحیح آن در جامعه احیا شود.

محمودی‌اصل در ادامه به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: همه مردم و مسؤولان باید با اقتدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند تا دنیا بفهمد ملت ایران هنوز بر روی ارزش‌ها و معارف اسلامی و انقلابی خود پایبند بوده و در صحنه حضور دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد