تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 6:46
کد خبر : 37497

مدیران استان برای کاهش طلاق به مهارت آموزی توجه کنند

مدیران استان برای کاهش طلاق به مهارت آموزی توجه کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به آمار طلاق در استان تهران گفت: افزایش آمار طلاق دراستان تهران موضوعی ناپسند است و دستگاه ها باید بیشتر به اقدامات زیرساختی و فرهنگی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به آمار طلاق در استان تهران گفت: افزایش آمار طلاق دراستان تهران موضوعی ناپسند است و دستگاه ها باید بیشتر به اقدامات زیرساختی و فرهنگی در موضوع انسان سازی بپردازند.

وی افزود:مشاوره قبل ازدواج در استان هایی که اجباری شده است در کاهش طلاق به موفقیت رسیده اند و این نظر کارشناسان و صاحبنظران جامعه شناسی است که مهارت آموزی قبل و بعد ازدواج ضرورت دارد.

مقیمی امکانات استان تهران را برای آموزش و فرهنگ سازی مؤثر دانست و تأکید کرد: مهارت آموزی به سربازان در نیروهای مسلح که اکنون انجام می شود نتیجه همین جلسات است و باید به شکل کلان در همه بخش ها اجرایی شود.

وی آسیب شناسی و متقاعد کردن جوانان برای آموزش زندگی را اولویت برنامه ریزی دستگاه های مسئول در امور جوانان عنوان کرد و گفت: مدیران از کنار طلاق به عنوان منفورترین حلال به راحتی عبور نکنند و نیاز است برای تحقق بودجه وهزینه های لازم در این بخش که نوعی سرمایه گذاری برای آینده است برنامه ریزی شود.

استاندار تهران در ادامه سخنانش به دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان در خصوص تعیین موضوعات محوری ماهانه برای ستاد ساماندهی امور جوانان اشاره کرد وافزود: موضوعات مربوط به مشارکت اجتماعی،اوقات فراغت،مسکن و ازدواج،فضای مجازی،آسیب های اجتماعی و اشتغال تا بهمن ماه امسال تعیین شده است و اداره ورزش و جوانان استان و اداره امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران بر اساس این موضوعات نشست های هم اندیشی برای دریافت طرح و برنامه با حضور نمایندگان جوانان و سازمان های مردم نهاد و اساتید دانشگاه برگزار کنند.

استاندار تهران در ادامه سخنانش با بیان اینکه لازم است فرمانداران با همراهی بخشداران،دهیاران و سازمان های مردمی امکان ورود جوانان به نشست های تصمیم گیری در حوزه جوانان را فراهم کنند گفت: نشست های ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری ها نیز برگزار شود.

مقیمی در پایان به تصمیم ایجاد خانه جوانان در همه شهرستان های استان تهران اشاره کرد و افزود: با راه اندازی خانه جوانان در شهرستان های بهارستان، شهریار،شمیرانات و ورامین همه شهرستان های استان صاحب خانه جوانان می شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد