تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 - 11:02
کد خبر : 3737

آمران به معروف در جهت کاهش آمار بدحجابی گام بردارند

آمران به معروف در جهت کاهش آمار بدحجابی گام بردارند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، مجید سوری ظهر امروز در همایش واجب فراموش شده که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه بروجرد برگزار شد، به عادی شدن پدیده بد حجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه پوش برخی از افراد بگونه‌ای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، مجید سوری ظهر امروز در همایش واجب فراموش شده که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه بروجرد برگزار شد، به عادی شدن پدیده بد حجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه پوش برخی از افراد بگونه‌ای است که گاه فراموش می‌کنیم که در یک کشور اسلامی قدم می‌زنیم.

وی افزود: خوشبختانه تعداد بانوان و افراد محجبه در شهرستان بروجرد زیاد است، ولی به دلیل اینکه افراد محجبه کمتر در خیابان‌ها جولان می‌دهند، تعداد بد حجاب‌ها نمود، بیشتری دارد.

این مسئوول اظهار داشت: از آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌خواهیم تا در قالب ارشاد محلات در جهت کاهش امار بد حجابی قدم بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد خاطر نشان کرد: با فعال کردن ارشاد محلات در بروجرد، در ابتدا معضلات اجتماعی در هر محله شناسایی می‌شود و در مرحله بعدی شورا تعیین می‌کند که چه فردی برای تذکر وارد عمل شود.

وی افزود: در برخی محلات شهرستان بروجرد پدیده بی‌حجابی و در برخی دیگر از محلات خرید و فروش مواد مخدر نمود بیشتری دارد که شورای محلات در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنند.

سوری فرهنگ‌سازی و توجه به معروفات فراموش را از دیگر فعالیت‌های شورای محلات دانست و گفت: برخی معروفات مانند نماز در محلات کم‌رنگ شده که شورای امر به معروف و نهی از منکر محلات باید در این زمینه فعالیت کنند.

وی برارتباط هر چه بیشتر مردم و بسیجیان با مساجد تاکید کرد و افزود: هر جا این پیوند عمیق‌تر باشد، مشکلات اجتماعی کمتر احساس می‌شود.

این مسئوول به افزایش آمار نگران کننده، طلاق در بروجرد اشاره کرد و گفت: طلاق نیز همانند مواد مخدر در حال پیشروی در خانواده‌ها است و رنگ هشدار آنها به صدا در آمده است.

فرمانده سپاه بروجرد افزود: افزایش این آمارهای نگران کننده، از اثرات سوء تهاجم فرهنگی دشمن است که رسالت آمران به معروف و ناهیان از منکر را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فارس در پایان این همایش از تعدادی از بسیجیان فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

ایجاد نمایشگاهی از مقابله با جنگ نرم دشمن، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان بسیجی، پخش کلیپ از سخنان مقام معظم رهبری و شهدا، از دیگر بخش‌های این همایش یک روزه بود.

در این همایش جمعی از مسئوولان و آمران و ناهیان پایگاه‌های مقاومت بسیج حضور داشتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد