تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 16:34
کد خبر : 37203

باشگاه مدال‌آوران المپیادهای جهانی کشور ایجاد می‌شود

باشگاه مدال‌آوران المپیادهای جهانی کشور ایجاد می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش فارس، اختتامیه بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی زیست‌شناسی عصر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد. سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم به نحو مطلوب المپیاد جهانی زیست‌شناسی را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش فارس، اختتامیه بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی زیست‌شناسی عصر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم به نحو مطلوب المپیاد جهانی زیست‌شناسی را برگزار کنیم و نشان دادیم می‌توانیم به رغم تمام هجمه‌ها علیه ایران، المپیادی را در کمال صلح و دوستی برگزار کنیم.

وی به نتایج المپیاد جهانی زیست شناسی اشاره کرد و افزود: دانش‌‌آموزان ایرانی با کسب ۴ مدال رنگارنگ (۲ طلا، یک نقره و یک برنز ) در این المپیاد، خوش درخشیدند.

بطحایی گفت: تلاش می‌کنیم برای دوره‌های بعدی المپیاد، امکانات بیشتری برای دانش‌آموزان شرکت کننده در المپیاد پیش‌بینی ‌شود.

وی به ایجاد باشگاه مدال‌آوران گذشته اشاره کرد و ادامه داد: قرار است تمام مدال‌آوران دوره‌های گذشته را جمع کنند و از نظرات آنها استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص حجاب شرکت‌کنندگان دختر در المپیاد جهانی زیست شناسی گفت: با تذکرات، حجاب در حد مطلوب بود البته در هنگام مسابقه غفلتا حجاب یک نفر برای دقایقی کنار رفته بود که سوژه شد.

وی افزود: در هنگام مصاحبه، چند نفر از داوطلبان پسر کلاه‌شان را برداشته بودند و دانش‌آموز دختر هم فکر می‌کرد که باید روسری اش را بردارد که برای دقایقی بیشتر نبود.

بطحایی تصریح کرد: گاهی بی انصافی صورت می‌گیرد و دستاوردها کنار گذاشته می‌شود و یک غفلت سوژه می‌شود که این بداخلاقی است که برخی گرفتارش شده‌اند و جای گلایه دارد.

فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: بالاترین رکورد حضور شرکت کننده به دوره قبل المپیاد در انگلستان با ۶۴ کشور اختصاص داشت که در ایران این رکورد شکسته شد و ۷۰ کشور حضور داشتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد