تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 5:44
کد خبر : 3715

امر به معروف و نهی از منکر از مدارس شروع شود

امر به معروف و نهی از منکر از مدارس شروع شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینیان صبح یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری امر به معروف و نهی از منکر دامغان به میزبانی شهرداری این شهر با اشاره به اهمیت ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینیان صبح یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری امر به معروف و نهی از منکر دامغان به میزبانی شهرداری این شهر با اشاره به اهمیت ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: بر اساس روایات و احادیث معتبر بهترین افراد کسی است که در امر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام بردارد و آن را نهادینه کند. 

وی اضافه کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید دارای یک برنامه مدون باشد تا بتوان آنها را در سطح جامعه پیاده کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر دامغان با انتقاد از وجود پدیده بدحجابی در برخی مراکز آموزش عالی این شهرستان تصریح کرد: این رویه در یک کشور اسلامی پسندیده نیست چون جامعه آزرده خاطر است و به وضعیت اجتماعی جامعه آسیب و ضربه وارد شده است. 

حسینیان خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه ها باید برای حل این موضوع ضد ارزشی که متاسفانه هر روز در حال گسترش است فکری کنند و به سادگی از کنار آن رد نشوند. 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ما بر اساس حفظ ارزشها و مبانی دینی بنا نهاده شد و باید کوشید از دستاوردهای انقلاب که ثمره خون شهدا و آرمان های امام راحل است به خوبی پاسداری کرد. 

امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه این شهرستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۲۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سر افراز تقدیم اسلام کرده است، اظهار داشت: نام و یاد شهدای والامقام دامغان باید در سطح میادین و معابر اصلی شهر تجلی پیدا کنند و شهرداری با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تمثال مبارک شهدا را در سطح میادین و معابر اصلی شهر نصب کند.

حسینیان اضافه کرد: وظیفه همه ما است که نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم. 

وی به در پیش رو بودن ایام پایانی سال و نوروز باستانی گفت: یکی از سفارشات موکد دین مبین اسلام اجرای سنت های حسنه است و باید فرهنگ صله ارحام در تمامی سال و به ویژه ایام نوروز تقویت شود.

در این نشست احکام اعضای جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرهای دیباج، کلاته رودبار و امیریه به اعضای آن اعطا شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد