تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 6:17
کد خبر : 37142

شاخص‌ترین وسیله شناخت زن حجاب و عفت است

شاخص‌ترین وسیله شناخت زن  حجاب و عفت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از سمنان به روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ۲۹ تیردر دیدار با جمعی از بانوان فرهیخته استان سمنان، با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از سمنان به روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ۲۹ تیردر دیدار با جمعی از بانوان فرهیخته استان سمنان، با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی است و در این خانواده ها نقشی اساسی دارند، اظهار کرد: دین اسلام بر لزوم رعایت حجاب برای آقایان نیز تاکید دارد، هرچند جزئیات و تاکید بیشتری برای رعایت عفاف برای بانوان در اسلام شده است.

وی افزود: عفاف و حجاب در تمام مراحل زندگی جاری و ساری است و دین مبین اسلام، حجاب را امری شخصی ندانسته و به عمومی و خصوصی بودن حریم حجاب تاکید دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه غرب قصد دارد با ترویج فرهنگ برهنگی، بر همه جهان حاکم شود و تمام دعوای امروز غرب با مسلمین هم بر سر عفت و حجاب است، اذعان کرد: چرا که با استفاده ابزاری آنان از شخصیت و متانت زن در تضاد است.

شکری با تاکید بر این که حجاب سپری قوی در برابر شمشیرهای تهاجم فرهنگی است، افزود: دنیا در برابر گرفتن حجاب از زن، چیزی که سعادت و خوشبختی او را تآمین کند، به وی نداده است.

وی با بیان این که زندگی یک جامعه وابسته به حیا، عفت و پوشش بوده و راز زنده ماندن جامعه هم حیا است، متذکر شد: امروز دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره ای و مجازی نه تنها پوشش را از زنان گرفته، بلکه با کمال تأسف حیا و عفت زنان و مردان را هم مخدوش کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان شاخص‌ترین وسیله شناخت زن را حجاب و عفت دانست و گفت: جنگ امروز ما با دشمن جنگ فرهنگی و جنگ ارزش‌ها است. دشمن امروز دو هدف را دنبال می‌کند و می‌گوید باید سبک زندگی ایرانی تغییر کند و غیرت را از مرد و حیا و عفت را زن ایرانی گرفت. انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد