تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 6:08
کد خبر : 36917

نشست فرهنگی آموزشی عفاف وحجاب در اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه

نشست فرهنگی آموزشی عفاف وحجاب در اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه

 ثابتی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ گفت : خانواده مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و حجاب کلمه عام است و منشا آن تقوا به معنای باورداشتن قوانین الهی است . وی گفت : باورهای دینی بالاتر از علم

 ثابتی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ گفت : خانواده مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و حجاب کلمه عام است و منشا آن تقوا به معنای باورداشتن قوانین الهی است .

وی گفت : باورهای دینی بالاتر از علم دینی است و در کتاب قرآن کریم ۷ بار برکلمه حجاب در سوره های احزاب ، نور و نساء تاکید شده است.

ثابتی افزود : رعایت حجاب اسلامی در جامعه سبب افزایش بهداشت روانی جامعه و کاهش هیجانات و التهابات جنسی جامعه و تحکیم بنیان خانواده و محفوظ ماندن حریم خانواده از دستبرد بیگانگان و نامحرمان می شود.

وی افزود : حیا و عفاف هم برای زنان لازم است و هم بر مردان تا گام از حریم اخلاق بیرون ننهند ، اما به دلیل جاذبه های خاص و توانمندی هایی که خداوند در زن قرار داده عنصر حیا و عفاف ضرورت بیشتری یافته است.

ثابتی گفت : با توجه به اهمیت و ضرورت حفظ حجاب در حراست و نگهداری از حریم خانه و خانواده و تأثیر آن در استحکام و استواری جامعه، برگزاری این دوره ها به منظور آشناسازی و آگاهی ریشه ای و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جهت پذیرش منطقی و اصولی فرهنگ حجاب و عفاف برای همگان ضروری به نظر می رسد.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد