تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397 - 6:34
کد خبر : 36850

بانوان نمونه شهرستان سردشت تجلیل شدند

بانوان نمونه شهرستان سردشت تجلیل شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، یکی از روحانیون در این مراسم با تبریک هفته عفاف و حجاب گفت: به دختران مسلمانان توصیه می کنم که حضرت معصومه (س) را سرمشق زندگی روزمره قرار داده و ایشان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، یکی از روحانیون در این مراسم با تبریک هفته عفاف و حجاب گفت: به دختران مسلمانان توصیه می کنم که حضرت معصومه (س) را سرمشق زندگی روزمره قرار داده و ایشان را در اخلاق، عقیده، ایمان، پاکدامنی و معصومیت الگوی شایسته ای برای خود تعریف کنند.

ماموستا احمد شریعتی جایگاه زن در اسلام را ارزشمند خواند و افزود: تا قبل از اسلام زنان در جامعه از حقوق انسانی برخوردار نبودند همچنانکه یهودیان آنان را شوم و منزوی می دانستند و در مسیحیت مانند کالا و ابزاری به آنها نگاه می شود اما با ورود اسلام جایگاه ویژه و مرتبه ای عالی برای آنها متصور شد.

وی ادامه داد: اسلام ورود زنان و مردان مسلمان به بهشت را وابسته به رضایت مادران عنوان کرده است.

ماموستا شریعتی بر تحکیم بنیان خانواده با محوریت زنان تاکید کرد و گفت: زنان بایستی با همدلی، تمکین، تربیت فرزندان صالح و پشتوانه بودن برای مردها سبب سعادتمندی اجتماع شوند.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده و هجمه های وسیع فرهنگی دشمنان به منظور ضربه زدن به حجاب و عفاف زنان مسلمان، بیان کرد: دشمنان با پیش کشیدن مفاهیم فمینیستی و آزادی زنان سعی در انحراف آها و تنزل جایگاه رفیعشان در اسلام را دارند و در چنین شرایطی لازم است که آنها با حفظ منزلت و عفت خودشان استوار و با صلابت گام بردارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت نیز در این مراسم گفت: ترویج و رعایت فرهنگ حجاب و عفاف وظیفه عمومی و تکلیف شرعی است و این امر نیازمند همکاری سایر ادارات، سازمان ها و همچنین همشهریان است.

سرهنگ پاسدار جبار فصاحت گفت: مسئله حجاب از دغدغه های فرهنگی و استحکام بنیان خانواده ها است و در این راستا باید با هجمه های دشمنان با انجام کارهای فرهنگی مقابله کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد