تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1397 - 7:35
کد خبر : 36791

برگزاری نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت با شعار « مسئول مردمی، نظارت همگانی»

برگزاری نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت با شعار « مسئول مردمی، نظارت همگانی»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سی و پنجمین نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت از فردا  (۲۶ تا ۲۹ تیر ماه)؛ به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد. اسماعیل کوهی‌مقدم دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سی و پنجمین نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت از فردا  (۲۶ تا ۲۹ تیر ماه)؛ به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد.

اسماعیل کوهی‌مقدم دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در این رابطه گفت: این نشست  با شعار « مسئول مردمی، نظارت همگانی» در دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

دبیر دفتر تحکیم وحدت یادآور شد: ما باید ببینیم که جایگاه اجتماعی ائمه جمعه یا یک امام جمعه در شهر چیست؟ آیا امام جمعه نماینده حاکمیت است میان مردم، یا نماینده مردم است در مقابل حاکمیت. اگر ما به این سوال پاسخ دهیم بخش زیادی از مسائل ما حل خواهد شد.

 

وی گفت: ائمه جمعه باید بعد نماینده مردم در برابر حاکمیت را برای خودشان تقویت کنند، به این معنا که امام جمعه یک پشتوانه قوی دارد که به مردم کمک خواهد کرد نظارت همگانی که باید توسط مردم اجرا شود را هدایت و مدیریت کند.

این فعال دانشجویی با اشاره به اعتراضاتی که اخیرا صورت گرفت، ادامه داد: در اینگونه اعتراضات اگر امام جمعه خودش را نماینده مردم بداند این‌گونه اعتراضات را مدیریت و هدایت کند لذی دیگر شاهد میدان‌داری جریانات معاند نخواهیم بود.

وی گفت: در اعتراضات دی‌ماه هم شهرهایی که امام جمعه چنین شرایطی را داشت از لحاظ آرامش و کنترل‌پذیر بودن اوضاع و اقتصادی ماندن اعتراضات بهترین وضعیت را داشتند، به صورت مثال امام جمعه خرمشهر چنین خصوصیاتی را دارد و سعی می‌کند نماینده مردم باشد. 

کوهی‌مقدم یادآور شد: یک میزگرد هم در این نشست با حضور ۳ نفر از نمایندگان جناح‌های مختلف مجلس برگزار خواهد شد که در این میزگرد به وظایف نمایندگان در قبال پرداخته خواهد شد.

دبیر دفتر تحکیم وحت گفت: برگزاری ۴ کرسی نظریه پردازی در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و زنان و خانواده از برنامه‌های دیگر ماست، یک کرسی نظریه‌پردازی هم با حضور دبیران تشکل‌های ما برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نشست اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجویان سراسر کشو ( عضو دفتر تحکیم وحدت) حضور خواهند داشت و مانند همه نشست‌های سالانه قسمت مهم این نشست این است که شورای مرکزی جدید این اتحادیه دانشجویی هم انتخاب خواهند شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد