تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1397 - 4:47
کد خبر : 36618

اجتماع بزرگ مردمی “حافظان حرم خانواده” در پیاده راه بوعلی

اجتماع بزرگ مردمی “حافظان حرم خانواده” در پیاده راه بوعلی

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاطمه ستاری نویدمسؤول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی “حافظان حرم خانواده ” به مناسبت هفته ی عفاف و حجاب در همدان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ۲۴

اجتماع بزرگ مردمی  به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاطمه ستاری نویدمسؤول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی “حافظان حرم خانواده ” به مناسبت هفته ی عفاف و حجاب در همدان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ۲۴ تیرماه همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در پیاده راه بوعلی برگزار می شود.

وی با گرامیداشت روز عفاف و حجاب در کشور اظهار کرد : نخستین رویکرد گرامیداشت قیام مسجد گوهرشاد که یادآور کشتار بیرحمانه ۲ هزار نفر توسط عمال رضاخان است که این موضوع در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تبیین خواهد شد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین)ع(  استان همدان افزود: دومین رویکرد به این موضوع توجه دارد که جامعه حریم خصوصی نیست و ما باید این حریم را در جامعه حفظ کنیم.

ستاری در خصوص شعار این هفته یادآور شد: برنامه های این هفته با شعار”جاودانه باد قیام خونین گوهرشاد، عظیم ترین و مظلومانه ترین نهضت تاریخ جهان در دفاع از حجاب، خطی که با خون گرفتیم” برگزار می شود.

وی نوید با بیان اینکه آموزش و پرورش و بخش امور زنان و بانوان خانواده استانداری نیز امسال به طور ویژه در هفته عفاف و حجاب پای کار بودند، بیان کرد:  خوشبختانه امسال ادارات و سازمانهای مختلفی با ما در این زمینه همکاری لازم را داشتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد