تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1397 - 2:52
کد خبر : 36599

دشمنان برای تضعیف اسلام سراغ حجاب آمده‌اند

دشمنان برای تضعیف اسلام سراغ حجاب آمده‌اند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کرمان، فاطمه السادات حسینی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان دیروز شنبه، ۲۳ تیر در جلسه کارگروه امور بانوان استانداری کرمان با اشاره به اینکه عفاف یک فضیلت درونی و حجاب فضیلت بیرونی است، گفت: دشمنان برای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کرمان، فاطمه السادات حسینی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان دیروز شنبه، ۲۳ تیر در جلسه کارگروه امور بانوان استانداری کرمان با اشاره به اینکه عفاف یک فضیلت درونی و حجاب فضیلت بیرونی است، گفت: دشمنان برای تضعیف اسلام سراغ حجاب آمده‌اند که یکی از ضروریات دین است.
وی با تأکید بر اینکه نقش حجاب در تحکیم بنیاد خانواده بسیار اساسی است افزود: از منظر آموزه‌های دینی، رواشناختی و جامعه شناسی باید ساعت‌ها درباره حجاب نگرش معرفتی داشته باشیم.
حسینی با اشاره به اینکه فرهنگ اجتماعی دغدغه همه ماهاست، تصریح کرد: باید رویکرد برنامه‌های فرهنگی اجتماعی، شناختی و معرفتی باشد و باید گفتمان‌سازی و پاسخ به سئوالات نسل جوان را دنبال کنیم تا شاهد الگوسازی باشیم.
وی با تأکید بر اینکه باید خلاءهای ایجاد شده در خانواده و جامعه در زمینه حجاب را شناسایی و الگوی مناسب جایگزین آن کنیم، بیان کرد: باید برنامه‌ها خانواده محور بوده و استمرار داشته باشد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: باید بین مسائل دین‌شناسی، روانشناسی و جامعه شناسی پیوند برقرار کرده و به ذائقه جوانان توجه داشت.
وی با اشاره به در نظر گرفتن ۶۰ برنامه محوری در استان کرمان در هفته عفاف و حجاب تأکید کرد: برنامه راهبردی، تحکیم بنیان خانواده است و باید به صورت ساختاری و معرفتی براساس نگرش و بینش باشد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد