تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 8:55
کد خبر : 36581

اجازه نمی‌دهیم فرهنگ عفاف و حجاب دستخوش فتنه‌ شود

اجازه نمی‌دهیم فرهنگ عفاف و حجاب دستخوش فتنه‌ شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنارانی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب تصریح کرد: با توجه به اینکه امام علی (ع) می‌فرمایند فرزند زمان خویش باشید، امروز اجازه نمی‌دهیم فرهنگ عفاف و حجاب که

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنارانی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب تصریح کرد: با توجه به اینکه امام علی (ع) می‌فرمایند فرزند زمان خویش باشید، امروز اجازه نمی‌دهیم فرهنگ عفاف و حجاب که از حضرت زهرا (س) به جمهوری اسلامی و این مملکت کهن رسیده دستخوش فتنه‌های دیگران شود.

وی تصریح کرد: اقداماتی که منافی عفت و عفاف عمومی جامعه و در فضاهای حقیقی و مجازی روی می‌دهد را محکوم می‌کنیم ولی نباید همه مشکلات جامعه را منحصراً به این موضوع بپردازیم.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که الگوهای جامعه اسلامی را نباید فقط عفاف و حجاب دانست، خاطرنشان کرد: خیلی از کسانی که ادعای حکومت اسلامی دارند و انحراف‌هایی در آن‌ها دیده می‌شود باعث شده‌اند در دیگر قسمت‌ها نتوانیم صحبت کنیم.
چنارانی بیان داشت: اگر قرار است مبارزه با بی‌حجابی و بدحجابی باشد باید در کنار آن در همه قسمت‌ها مبارزه با فساد صورت پذیرد، مخصوصاً این مبارزه باید در مسائل اقتصادی بسیار شدید و قوی باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه عنوان داشت: همه موضوعات را باید برابر بررسی کنیم و نباید منحصراً به عفاف و حجاب بپردازیم.
وی با اشاره به فسادهای اقتصادی گفت: اولویت اول کشور، فسادهای اقتصادی است و این فسادها در جوانان ما باعث شده انگیزه‌ها از بین برود و جوانان را از ادیان دور کند.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در نیشابور با اشاره به وظیفه مسئولان قضایی کشور تأکید کرد: مسئولان قضایی باید برخوردها را داشته باشند، سلامت مسئولان در رأس کار می‌تواند دیدگاه‌ها را بهبود بخشد به شرطی که آن‌ها نیز درست رفتار کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد