تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1397 - 11:16
کد خبر : 36471

سمنان| ایران بر سر عزت و استقلال خود با آمریکا مذاکره نمی‌کند

سمنان| ایران بر سر عزت و استقلال خود با آمریکا مذاکره نمی‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان اظهار داشت: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در معرض هجمه‌های متعدد دشمنان قرار داشت. وی با اشاره به قضیه برجام تصریح کرد: خروج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان اظهار داشت: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در معرض هجمه‌های متعدد دشمنان قرار داشت.

وی با اشاره به قضیه برجام تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام و راه‌اندازی جنگ اقتصادی یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان در این ۴۰ سال است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه ایران در قضیه برجام ثابت کرد جنگ‌طلب نیست و اهل مذاکره است افزود: دولت‌مردان توجه کنند که ملت ایران هرگز عزت و استقلال خود را در مذاکرات نابود نمی‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم همدلی و اتحاد عموم مردم در راستای مقابله با دشمنان در این جنگ اقتصادی بیان کرد: با حضور و مشارکت مردم می‌توانیم به استقلال و خودکفایی دست‌یابیم.

مهدوی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: امروزه دشمنان از جنگ نظامی رویکرد خود را به جنگ فرهنگی تغییر دادند و درصدد حذف حجاب برای از بین بردن ریشه‌های انقلابی هستند.

وی ابراز داشت: تخریب تدریجی فرهنگ حجاب توطئه دشمنان در این برهه است و مسئولان و عموم مردم به‌ویژه نسل جدید باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این هجمه‌های ایستادگی کنند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به در پیش‌رو بودن سالروز تشکیل شورای نگهبان بیان کرد: این نهاد نقش مؤثری در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و یکی از ارکان اصلی تصمیم سازی در کشور به شمار می‌رود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد