تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1397 - 10:42
کد خبر : 36453

رعایت حقوق شهروندی اولویت زندگی مردم و مسوولان باشد

رعایت حقوق شهروندی اولویت زندگی مردم و مسوولان باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: باید برآیند همه تلاش‌ها و پیگیری مطالبات در حوزه حقوق شهروندی، افزایش امید اجتماعی باشد.وی بیان کرد: فضای عمومی جامعه متعلق به تمام افراد جامعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: باید برآیند همه تلاش‌ها و پیگیری مطالبات در حوزه حقوق شهروندی، افزایش امید اجتماعی باشد.
وی بیان کرد: فضای عمومی جامعه متعلق به تمام افراد جامعه است و ایجاد آلودگی های صوتی و نقض حقوق سایر شهروندان جرم تلقی می شود و مسوولان باید با متخلفان برخور جدی کنند.
وی ادامه داد: برگزاری کنسرت در مکان های عمومی موجب سلب آسایش مردم می شود و باید جلوی این کارها را گرفت زیرا موجب نارضایتی شدید مردم در جامعه شده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: گفت: رعایت حقوق شهروندی در تمامی اماکن لازم بوده و مردم باید به حقوق هم احترام بگذارند و بدانند که رعایت این امر از وظایف شرعی و قانونی است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرارسیدن روز دختر بیان کرد: سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) به این روز نامگذاری سده است و باید دختران ما آن حضرت را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.
وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز عفاف و حجاب افزود: عده ای بی حجابی را تمدن و حجاب را عقب ماندگی مطرح می کنند که این کار شیطان است.
وی ادامه داد: میان بشر که اشرف مخلوقات بوده با حیوانات تفاوت است و عده ای قصد دارند با ظاهری عوام فریبانه ترویج بی حجابی کنند و حیوان را الگوی انسان قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: باید به این دقت کنیم که حجاب صیانت است و این امر نیز مورد تاکید خداوند متعال بوده و اگر به جامعه هم‌توجه کنیم متوجه می شویم که بانوان با حجاب به درحات برتر علمی و فرهنگی در جامعه رسیده اند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
۸۱۳۵/۲۰۹۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد