تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 13:03
کد خبر : 3635

فساد اداری با سکوت یا نقد به تنهایی حل نمی‌شود/ بدون تعارف با مسئولان متخلف برخورد شود

فساد اداری با سکوت یا نقد به تنهایی حل نمی‌شود/ بدون تعارف با مسئولان متخلف برخورد شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدعبدالرحمن موسوی‌انور، امام جمعه سپیدان امروز، ۱۳ بهمن در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تأکید بر اینکه مسئولیت به خودی خود یک نعمت الهی است و مسئولان باید توصیه‌های ائمه اطهار(ع) را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدعبدالرحمن موسوی‌انور، امام جمعه سپیدان امروز، ۱۳ بهمن در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تأکید بر اینکه مسئولیت به خودی خود یک نعمت الهی است و مسئولان باید توصیه‌های ائمه اطهار(ع) را سر لوحه کارهایشان قرار دهند، گفت: نرم خویی و خوش‌خلقی شایسته مدیران جمهوری اسلامی است.

وی همچنین به بروز مشکلات سیستم اداری و فساد در آن اشاره کرد و گفت: این مشکلات با نقد به تنهایی یا سکوت حل نشده و نخواهد شد و باید بدون تعارف با مسئولان متخلف برخورد شود.

موسوی‌انور با تأکید بر اینکه این مشکلات مثل موریانه به جان نظام و مردم افتاده است، گفت: مردم خواهان حل بی عدالتی، ظلم، ویژه نگاه کردن و فساد در سیستم اداری کشور هستند اما در عین حال با وجود همه مشکلات در تمامی زمان‌های حساس اثبات کرده‌اند که ذات نظام اسلامی را می‌خواهند.

حجت‌الاسلام عبدالعظیم ارودا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان نیز در این جلسه گفت: گستره فعالیت فرهنگی زمان و مکان نمی‌شناسد و حل مشکلات فرهنگی چاره‌ای جز مدیریت جهادی ندارد.

وی افزود: مسئولان بدون در نظر گرفتن ابلاغ یا عدم ابلاغ دستورالعمل از مقامات ارشد، باید با همگرایی و وحدت به دنبال حل مشکلات عدیده مردم باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد