تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1397 - 5:03
کد خبر : 36281

تمرکز سرمایه‌گذاری دشمنان بر فروپاشی بنیان خانواده

تمرکز سرمایه‌گذاری دشمنان بر فروپاشی بنیان خانواده

حجت‌الاسلام محمد وحیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فرهنگ هر جامعه، زیربنای اخلاق و نماد ارزش‌های آن جامعه محسوب می‌شود.وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری دشمنان، بر فروپاشی بنیان خانواده واخلاق در جامعه متمرکز شده است. و همه ی ما این واقعیت را دریافته ایم،

تخریب بنیان‌ خانواده و فروپاشی اخلاق در جامعه از اهداف دشمنان است

حجت‌الاسلام محمد وحیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فرهنگ هر جامعه، زیربنای اخلاق و نماد ارزش‌های آن جامعه محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری دشمنان، بر فروپاشی بنیان خانواده واخلاق در جامعه متمرکز شده است. و همه ی ما این واقعیت را دریافته ایم، افزود: داده‌های آماری نشان می‌دهد امروز جنگ نرم در حوزه فضای مجازی بیشتر خودرا آشکار کرده است.
حجت‌الاسلام وحیدی بیان کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی تبلیغی و خانه های قرآن، مبشرین فرهنگی، مشاورین مذهبی مدارس، ائمه جماعت مدارس و ادارات برای مقابله واقعی با جنگ نرم دشمن به ویژه در فضای مجازی باید برنامه‌ریزی مدون داشته باشند و بصیرت‌افزایی جوانان را در اولویت کاری خود قراردهند.
وی عنوان کرد: در گرامیداشت هفته حجاب وعفاف قرار گرفته ایم خوب هست با برگزاری همایش و تبادل نظر با اقشار تأثیرگذار و جوانان و خانواده‌ها به شبهات در زمینه حجاب و حیا و اخلاق و ارزش‌های الهی با دلایل متقن علمی و قرآنی جواب بدهیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز اعلام کرد: بحث مبارزه و مقابله و پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی چنانچه به دغدغه عموم تبدیل شود. نتاایج انر بخوبی در کاهش معضلات اجتماعی مشاهده می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: موضوعات، حجاب و حیادر خانواده و جامعه، تکریم والدین، طلاق، اعتیاد این موارد از اولویت های کاری مراکز فرهنگی قرآنی مردمی است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد