تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 5:32
کد خبر : 36060

برگزاری همایش «حجاب و عفاف» در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری همایش «حجاب و عفاف» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی فتح میرمحمدی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۱۵ تیرماه اظهار کرد: جمهوری اسلامی بدون حجاب و عفاف محتوا ندارد. وی

برگزاری همایش«حجاب و عفاف» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی فتح میرمحمدی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۱۵ تیرماه اظهار کرد: جمهوری اسلامی بدون حجاب و عفاف محتوا ندارد.
وی افزود: گردشگران و افراد خارجی که به کشور می‌آیند حتی با اینکه اعتقاد قلبی به موضوع عفاف و حجاب ندارند، اما حجاب و عفاف را طبق قانون جمهوری اسلامی رعایت می‌کنند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه یک مسلمان باید هدف نهائی آن حفظ، رعایت و صیانت از عفاف و حجاب براساس قانون و حدود شرعی باشد، افزود: از ۱۶ تیرماه جاری از طریق چک لیست‌های ۱۰ گانه، حقوق شهروندی و ۹ گانه حجاب و عفاف در همه دستگاه‌های اجرایی کار ارزیابی شاخص‌ها آغاز می‌شود.
حجت‌الاسلام میرمحمدی بیان کرد: برای تحقق بخشیدن به برنامه‌ها و منشور حجاب و عفاف، ۲۱ تیرماه جاری همایش حجاب و عفاف در استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد