تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 - 2:42
کد خبر : 36033

دشمنان به دنبال از بین بردن حجاب و عفاف در جامعه هستند

دشمنان به دنبال از بین بردن حجاب و عفاف در جامعه هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کرمان و به نقل از ستاد نمازجمعه استان کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان گفت: لشکرکشی‌ها و جنگ‌های جهنمی در طول تاریخ مانند جنگ آمریکا در افغانستان و عراق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کرمان و به نقل از ستاد نمازجمعه استان کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان گفت: لشکرکشی‌ها و جنگ‌های جهنمی در طول تاریخ مانند جنگ آمریکا در افغانستان و عراق از جمله حیله‌ها و طرح‌های شیطان است.
وی به اجرای سند ۲۰۳۰ در نقاط مختلف دنیا به عنوان یکی از نقشه‌های جهنمی شیطان و شیطان صفتان اشاره داشت و روز عفاف و حجاب را یادآور شد و افزود: یکی از جریان‌های سیاهی که در تاریخ ایران اتفاق افتاد، قتل‌عام مردم در مسجد گوهرشاد بود.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: دشمنان اسلام و نظام امروز هم به دنبال از بین بردن حجاب و عفاف در جامعه هستند، چرا که حجاب را مانع رواج فساد در جامعه می‌دانند، اما نقشه امروز دشمنان در قالب یک جنگ نرم و آهسته است.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ما در شرایطی قرار گرفتیم که به تعبیر مقام معظم رهبری نیاز به انسجام دشمن‌شکن نیاز داریم، افزود: انسجام دشمن‌شکن است و می‌تواند کشور را از خطرات و خواب‌های خطرناکی که دشمن برای ما دیده نجات دهد.
وی تصریح کرد: امروز باید همه دست به دست هم داده تا مشکلات معیشتی مردم را حل کنند و امروز وقت دعوای سیاسی نیست.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی گفت: مسئولان باید مراقب باشند تا گسل‌های کوچک در جامعه به گسل بزرگ تبدیل نشود و مشکلات مردم را به سرعت حل کرده و تمام توان و ظرفیت خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند تا اسباب رضایت و شادی دشمنان فراهم نشود.
وی اظهارکرد: مسئولان باید با مردم صمیمانه حرف بزنند و مشکلات را صادقانه با مردم در میان بگذارند، مردم ما همیشه در صحنه بوده و هر جا که لازم باشد از کشور و اسلام حمایت کردند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود: دشمن به دنبال این است تا به مردم بگوید که در کشور ما بحران است، هر چند مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما بحران نیست و لازم مقابله با این مشکلات وحدت تحت رهبری ولایت‌فقیه است.
امام جمعه کرمان تأکید کرد: دشمنان جنگ بزرگی در سه بعد فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کردند و دشمنان زمانی که در جنگ نظامی ناامید شدند جنگ خود را به عرصه اقتصادی و روانی کشاندند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد