تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1397 - 12:24
کد خبر : 36007

وجود مظاهر بی حجابی در ورامین قابل قبول نیست

وجود مظاهر بی حجابی در ورامین قابل قبول نیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: مسجد گوهر شاه در سال ۱۳۱۴ به توپ بسته شده تا حجاب مردم ایران نابود شود، امروز نیز همه باید با تمام توان در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: مسجد گوهر شاه در سال ۱۳۱۴ به توپ بسته شده تا حجاب مردم ایران نابود شود، امروز نیز همه باید با تمام توان در برابر هجمه دشمنان در هدف قرار دادن حجا و عفاف زنان مقابله کنند.
وی افزود: حجاب زنان ایران همواره به عنوان سد محکمی در برابر نظام سلطه و استکبار بود، آنان به خوبی می دانند که اگر بتوانند حجاب را از زنان جامعه بگیرند، بر تمامی امور جامعه اسلامی مسلط شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با انتقاد از وضعیت پوشش بانوان در خیابان ها ، واحدهای صنفی و برخی از ادارات ورامین گفت: نیروی انتظامی، بسیج و دستگاه های قضایی وظیفه دارند تا در مسأله حجاب بر ضوابط و رسالت قانونی خود عمل کنند و اجازه ندهند که عده ای ناآگاه یا مزدور فرصت طلب فضای جامعه را مسموم کنند.
محمودی گفت: بی تفاوتی نسبت به بدحجابی ، یک روز دامان تمام افراد را می گیرد.
وی با یادآوری روز ۲۱ تیر ، روز ملی عفاف و حجاب گفت: به بهانه این ایام و هفته عفاف و حجاب همه وظیفه دارند تا در مساجد ، محافل و پایگاه های بسیج روشنگری کرده و توطئه های شوم دشمن در ترویج فساد و بی بندو باری در جامعه را افشا کنند.
خطیب موقت جمعه ورامین با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف آب و برق در ایام تابستان گفت: با توجه به گرمای شدید هوا و کمبود آب در برخی از مناطق کشور ، وظیفه آحاد مردم و مسئولان در صرفه جویی در مصرف انرژی بیش از گذشته شده است.
محمودی گفت: اگر چه مسئولان تمام تلاش خود را برای کمبود انرژی به کار بسته اند تا مشکل خاموشی پیش نیاید ولی یقینا با همکاری مردم و مسئولان می توان از این ایام به سلامتی و بدون مشکل عبور کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با تقدیر از مواضع رئیس جمهور در سفر به اروپا ، از تمامی مسئولان خواست تا در برابر آمریکا و اروپا صدا و موضع واحدی داشته باشند.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد