تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 - 14:55
کد خبر : 3586

توسعه امنیت اخلاقی با ترویج امر به معروف امکان پذیر است

توسعه امنیت اخلاقی با ترویج امر به معروف امکان پذیر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، فرهاد نادعلی عصر شنبه در کارگاه آموزشی دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران سپاه ناحیه دامغان به میزبانی تالارهمایش های مرکز فرهنگی شهدای این شهرستان راه اصلی ایجاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، فرهاد نادعلی عصر شنبه در کارگاه آموزشی دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران سپاه ناحیه دامغان به میزبانی تالارهمایش های مرکز فرهنگی شهدای این شهرستان راه اصلی ایجاد امنیت اخلاقی را تحقق فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر دانست و ابراز داشت: مردم نقشی مهم در تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارند.

وی عفاف و حجاب را برای جامعه دینی مهم بر شمرد و افزود: مسئله عفاف و حجاب یک موضوع صرفا فرهنگی و اجتماعی نیست و هدف دشمنان این است که با هدف قرار دادن عفاف و حجاب نظام ما را ساقط کنند که باید با هوشیاری تمام با توطئه های دشمنان مقابله کنیم.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی دامغان با تاکید بر اینکه توجه به امر به معروف و نهی از منکر تحول بزرگی را در جامعه به همراه دارد، گفت: احیاء این فریضه مهم چیزی جز محبت و دستگیری نخواهد بود باید با استفاده از تمام توان و ظرفیت های موجود برای ترویج آن تلاش کرد که انجام این کار کمک فراوانی به کاهش آسیب های اجتماعی می کند.

نادعلی بیان داشت: پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی به مشکلات مشهود درسطح جامعه به ویژه در واحدهای صنفی، تخلفات رانندگی و بدحجابی برابر وظایف ذاتی خود تذکر می دهد و در صورت لزوم برابر دستور مقام قضایی اقدام می کند و با هیچ کس تعارف و مماشاتی ندارد.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی یک فرصت است که برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر راهکار ارائه و چاره اندیشی شود تا این فریضه به خوبی در جامعه جاری و ساری شود.

این کارگاه آموزشی از سوی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه دامغان با حضور ۸۰ نفر از خواهران بسیجی برگزار شده بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد