تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397 - 8:45
کد خبر : 35793

برگزاری همایش عفاف و حجاب در کرمانشاه

برگزاری همایش عفاف و حجاب در کرمانشاه

جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : زنان ایرانی نسبت به حجاب و عفاف خود اهتمام دارند، چرا که تابع اهل بیت اند و الگوی آنان زنان بزرگی همچون حضرت فاطمه زهرا(ص)، حضرت خدیجه(س)، حضرت مریم و آسیه هستند. وی گفت : در حال

جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : زنان ایرانی نسبت به حجاب و عفاف خود اهتمام دارند، چرا که تابع اهل بیت اند و الگوی آنان زنان بزرگی همچون حضرت فاطمه زهرا(ص)، حضرت خدیجه(س)، حضرت مریم و آسیه هستند.

وی گفت : در حال حاضر یک پنجم نیروهای کارخانجات کرمانشاه را زنان تشکیل می دهند و اسلام راه را برای زنان باز کرده که در عین حفظ حجاب در اجتماع حضور داشته باشند و کار کنند.

همتی افزود : زنان ایرانی می توانند با مدیریت در منزل به شعار سال در حمایت ازکالای ایرانی تحقق عینی ببخشند و به اقتصاد کشور رونق داده و آمار اشتغال را بالا ببرند.

وی افزود: زنان ایرانی زنان باغیرت، باحجاب، باعفاف و باشرفی هستند که در تمام دوران ها این را نشان داده اند و مدیریت کشور، اقتصاد خانواده، تولید و اشتغال، علم و دانش و تربیت فرزندان کشور در دست بانوان است

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد