تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 - 7:50
کد خبر : 3539

با سلاح هوشیاری در مقابل ضربه های نرم دشمن در فضای مجازی مقابله کنیم

با سلاح هوشیاری در مقابل ضربه های نرم دشمن در فضای مجازی مقابله کنیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان ضربه ای که دشمنان از طریق فضای مجازی بر پیکر جوانان وارد می سازند را فاجعه ای روزمره و تلخ تر از هر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان ضربه ای که دشمنان از طریق فضای مجازی بر پیکر جوانان وارد می سازند را فاجعه ای روزمره و تلخ تر از هر حادثه دیگر درکشور اعلام کرد.

محمود اله مرادی که در نشست ستاد امربه معروف ونهی از منکر کامیاران سخن می گفت، ضمن تسلیت حادثه پلاسکو و جان باختن جمعی از آتش نشانان قهرمان عنوان داشت: این حادثه مصیبتی بزرگ بود و باید قدردان تلاش های مجاهدت گونه آتش نشانان باشیم.

وی اضافه کرد: اما ضربه هایی که دشمنان و استکبار از طریق فضای مجازی بر پیکر جوانان وارد می سازند، سخت تر و مصیبت بار تر از هرگونه حادثه ای است و باید با شجاعت و با سلاح هوشیاری در مقابل این ضربه ها ایستاد و دست های مجازی دشمن را قطع کرد.

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان به مقابله با اقدامات استکبار تحت عنوان جنگ نرم وسخت اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان با بهره گیری از تمام امکانات و بویژه گستره فضای مجازی به دنبال شبهه افکنی و ترویج مسائل غیر اخلاقی در بین جوانان هستند؛ ما باید با هوشیاری و ایجاد بصیرت به فکر مقابله با آنان باشیم.

اله مرادی درادامه سخنان خود به فعالیت ۴۵۰۰ شورای امر به معروف درکردستان اشاره کرد وگفت: جلوگیری از منکرات در جامعه به نفع همه است، بهتر است در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در پی سالم سازی محیط زندگی باشیم.

در ادامه این نشست، اعضای ستاد در کامیاران درباره مباحث مطرح شده و نیازهای اجتماعی شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد