تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1397 - 14:35
کد خبر : 35362

امر فرج حجت خدا نشاط آفرین است/ ارزانی کالاها متناسب با درآمد مردم

امر فرج حجت خدا نشاط آفرین است/ ارزانی کالاها متناسب با درآمد مردم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید غلامرضا هاشمی، امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته ۸ تیر شهر بوشهر که به همت کانون فرهنگی و هنری امام هادی(ع) برگزار شد، به اهمیت سبک زندگی

امر فرج حجت خدا نشاط آفرین است/ ارزانی کالاها متناسب با درآمد مردم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید غلامرضا هاشمی، امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته ۸ تیر شهر بوشهر که به همت کانون فرهنگی و هنری امام هادی(ع) برگزار شد، به اهمیت سبک زندگی اسلامی و مهدوی پرداخت و اظهار کرد: امر فرج حجت خدا حضرت صاحب الزمان(عج) برای مردم مسلمان موحد امری امید بخش و نشاط آفرین در مسیر اطاعت از دستورات الهی است و لذا امر فرج حضرت اباصالح (عج) آغار تحولات مهم الهی است.

سوء ظن به مومنین و دیگر افراد جامعه از منکرات گناه آلود است

خطیب جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه خداوند سبحان آبروی مومنین را برابر با جایگاه و حرمت کعبه قرار داده است، گفت: حفظ حرمت افراد و آبروی مومنین یکی از موارد اخلاق تقوایی است و سوء ظن پیدا کردن نسبت به مومنین و دیگر افراد جامعه یکی از منکرات گناه آلود است و زمانی که تهمت با سوء ظن همراه می شود در نتیجه احترام افراد جامعه شکسته می شود.

دوری انسان ها از سیاهی لشکر مجالس گناه

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تاکید بر اینکه انسان ها باید از سیاهی لشکر مجالس گناه دور باشند و با اهل معصیت نشست و برخاست نکنند، اضافه کرد: سوء ظن، عیب جویی، غیبت و تجسس در امور زندگی همدیگر نکنیم و این سری منکرات موجب حرمت شکنی آبروی خواهران و برادران دینی در جامعه می شود.

انتشار اکاذیب در فضای مجازی به دور از اخلاق رسانه ای و تقوا مداری است

وی با ابراز اینکه مراعات تقوای الهی بهترین زاد و توشه الهی برای دنیا و آخرت است، افزود: انتشار مطالب خلاف واقعیت و بدون منبع مستند و نشر اکاذیب در فضای مجازی به دور از اخلاق رسانه ای و تقوا مداری است.

حجت الاسلام هاشمی به سالروز (۱۵ شوال) در تاریخ تقویم اسلامی اشاره کرد و گفت: استفاده از سیره اهل بیت رمز استقامت نظام در مقابل دشمنان اسلام است و تمسک به سیره اهل‌بیت (ع) چراغ راهی برای مسلمانان جهان است.

وی به تحلیل حوادث دهه شصت در ایران پرداخت و تصریح کرد: ردپای جنایات خصمانه دولت آمریکا و صهیونیست تکفیری در حوادث ترورهای کودتایی دهه شصت ایران کاملا مشهود و مستند است.

ارزانی کالاها متناسب با درآمد مردم جامعه

امام جمعه موقت بوشهر خطاب به مسئولان سران سه قوه کشور که باید با اخلالگران اقتصادی و مفسدان فی الارض برخورد انقلابی و قانونی کنید و آنها را مجازات کنند، عنوان کرد: مسئولان نظام اگر بخواهند می توانند بر مشکلات فائق آیند و مشکلات معیشتی، گرانی خودرو، قیمت ارز و و تورم کالاهای مصرفی را حل و مرتفع کنند و بازار را متناسب با درآمد مردم جامعه ارزان گردانند.

انتصاب تیم اقتصادی قوه مجریه با نگاه مدیریت جهادی، برنامه دار و دست پاک

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان اظهار کرد: ترمیم کابینه دولت و تیم اقتصادی قوه مجریه بر اساس رهنمودهای راهبردی رهبر معظم انقلاب و تاکیدات نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک ضرورت اولویت دار است و دولت در این خصوص می بایست انسان هایی با نگاه مدیریت جهادی، برنامه دار و دست پاک را منصوب و جایگزین کنند.

حامد فکوری

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد