تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 - 2:37
کد خبر : 3532

ایران در خط مقدم مقابله با منکر «ناامنی» در منطقه است

ایران در خط مقدم مقابله با منکر «ناامنی» در منطقه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی دوشنبه شب در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار، با بیان اینکه به برکت خون شهدا و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فریضه امر به معروف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی دوشنبه شب در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار، با بیان اینکه به برکت خون شهدا و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فریضه امر به معروف و نهی از منکر جان گرفته است، اظهار کرد: اجرای این فریضتین الهی به دوش تک تک آحاد جامعه به ویژه مسوولان است.

وی گفت: بزرگترین توفیق فراهم‌شدن بستری برای انجام و ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است که مسئوولان و مدیران از این توفیق الهی بهره‌مند هستند و لازم است این به بهترین نحو این مهم را انجام دهند.

مرادی با بیان اینکه با اینکه جمهوری اسلامی ایران مروج معروفات در عرصه بین‌المللی است، گفت: پرچم عزت‌مداری و ترویج فرهنگ معروف و مبارزه با منکرات در عرصه جهانی امروز بر دوش رهبر معظم انقلاب و مسوولین نظام اسلامی است.

امام جمعه بیجار ادامه داد: امروز دنیا به این نگاه می‌کند که اگر ما به عنوان مبارزه خط مقدم مستکبرین و استعمار می‌دانند به این دلیل است که ما استکبار را غاصب سرزمین فلسطین می‌دانیم.

مرادی  افزود: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین منکر را ایجاد ناامنی در منطقه می‌داند و برای ریشه‌کنی این منکرات هم در خط مقدم است.

وی با تأکید بر اینکه مسوولان مروج امر به معروف و نهی از منکر باشند به تلاش در این راستا و فرهنگ‌سازی میان آحاد مردم جامعه تأکید کرد.

مرادی بیان کرد: آمر به معروف و ناهی از منکر خود باید مقید و عامل به رعایت معروفات و منکرات دینی باشد تا سخن و توصیه وی در دیگران اثرگذار باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد