تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1397 - 8:13
کد خبر : 35297

کمالی‌پور: با چالش اطاله دادرسی در دستگاه قضا مواجه هستیم

کمالی‌پور: با چالش اطاله دادرسی در دستگاه قضا مواجه هستیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، یحیی کمالی‌پور امروز در شورای مشترک قضایی و اداری استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه با بیان اینکه دستگاه قضایی استان کرمان جزو برترین‌های قضایی کل کشور است گفت: امروز دستگاه قضایی ما که با تمام توان در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، یحیی کمالی‌پور امروز در شورای مشترک قضایی و اداری استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه با بیان اینکه دستگاه قضایی استان کرمان جزو برترین‌های قضایی کل کشور است گفت: امروز دستگاه قضایی ما که با تمام توان در مقابل هجمه‌ها ایستاده، آماج همه تهمت‌هایی است که روزی شهید بهشتی تحمل کرد و هرجا که دشمن ما را آماج تهمت قرار می‌دهد، نقطه قوت ماست و نشان می دهد این قوه توانسته به وظیفه خود عمل کند.

کمالی پور با بیان اینکه منکر مشکلاتی که در قوه قضاییه وجود دارد، نیستیم، تصریح کرد: ما با چالش اطاله دادرسی در دستگاه قضایی مواجه هستیم و جمعیت کیفری رو به افزایش و عدم تناسب ظرفیت های پزشکی قانونی در امکانات نسبت به خدمات از دیگر چالش هاست.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نگاه هایی از بیرون وانمود می کنند دستگاه قضایی همه چیز دارد و نباید چیزی(اعتبار) به این قوه داده شود در حالی که حجم کار این نهاد زیاد است.

وی افزود: علی رغم همه چالش ها، امروز کارنامه درخشانی از قوه قضاییه می توانیم به نمایش بگذاریم و امیدواریم بتوانیم در مسیری گام برداریم که به تحقق عدالت در جامعه مننجر شود.

کمالی پور در ادامه گفت: باید در بین مردم اعتمادسازی کرد و نگذاریم مغرضان خدمات دستگاه قضایی را با شایعه پراکنی نادیده بگیرند و به فرموده شهید بهشتی باید حرف مردم را بشنویم و در سایه رابطه حسنه اعتمادسازی بکنیم.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: کمیسیون قضایی مجلس با تمام توان در خدمت دستگاه قضایی است تا بتوانیم قدمی برای رضای الهی برداریم

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد