تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1397 - 9:57
کد خبر : 35137

ثبت یک هزار و ۱۶۴ فقره ازدواج در سال گذشته/رودان رتبه چهارم آمار طلاق در هرمزگان

ثبت یک هزار و ۱۶۴ فقره ازدواج در سال گذشته/رودان رتبه چهارم آمار طلاق در هرمزگان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کورش نیک طبع، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان در گفتگو با رودان نیوز؛ اظهار کرد: نرخ طلاق شهرستان در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵، ۱۶ درصد کاهش داشته است و رتبه چهارم آمار طلاق در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کورش نیک طبع، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان در گفتگو با رودان نیوز؛ اظهار کرد: نرخ طلاق شهرستان در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵، ۱۶ درصد کاهش داشته است و رتبه چهارم آمار طلاق در هرمزگان از آن رودان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان کاهش آمار طلاق را ناشی از اقدامات صورت گرفته برای کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان دانست و افزود: این آمار در سایه راهکارهای پیشگیرانه می تواند کمتر شود.

نیک طبع با اشاره به ثبت به موقع وقایع حیاتی در شهرستان، ادامه داد: میزان ثبت ولادت در دو ماهه اول سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۴۵/۹۹ درصد به ۵۵/۹۹ درصد رسیده و علی رغم افزایش ۱۰درصدی برای ۱۰۰ درصدی شدن، باید تعامل و همکاری کامل مابین دستگاههای عضو کارگروه ثبت وقایع حیاتی شهرستان برقرار شود.

وی اضافه کرد: ثبت واقعه وفات در شهرستان رودان آمار ۱۰۰ درصدی داشته است و این نشان از عملکرد مناسب و دقت در ثبت به موقع این واقعه دارد.

این مسئول همچنین گفت: نرخ وفات در رودان۳/۹ دهم در هزار است و با مقایسه با نرخ ۶ در هزار کشوری، متوجه رعایت موازین بهداشتی و توجه به امر سلامت بوسیله مردم در شهرستان می شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان بیان کرد: تعداد یک هزار و ۱۶۴ فقره ازدواج در سال ۹۶ در شهرستان به ثبت رسیده است و در این واقعه از نرخ ۱۰ در هزار برخورداریم.

وی خاطر نشان کرد: پس از سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ تاکنون، ۳ هزار ۲۲۹ نفر به جمعیت شهرستان اضافه شده که یک هزار و ۳۲۰ نفر در مناطق شهری و یک هزار و ۹۰۰  نفر نیز در مناطق روستایی افزایش جمعیت داشته ایم و با احتساب این آمار جمعیت شهرستان رودان به طور غیر رسمی به ۱۲۷ هزار و ۷۵۱ نفر می رسد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد