تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397 - 10:25
کد خبر : 35061

بیش از ۱۵۰۰ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف فارس تشکیل شد

بیش از ۱۵۰۰ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف فارس تشکیل شد

محمدمهدی عرب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۵۰ هزار و ۷۱۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان فارس انجام شده است، اظهار داشت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۱۵۶۵ پرونده تخلف شده است. معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه ارزش

محمدمهدی عرب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۵۰ هزار و ۷۱۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان فارس انجام شده است، اظهار داشت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۱۵۶۵ پرونده تخلف شده است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۳ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال بوده است، افزود: گرانفروشی با ۵۱۷ پرونده، عدم درج قیمت با ۵۸۳ پرونده بیشترین موراد تخلف را داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد شکایات مردمی که به سامانه اصناف اعلام شده ۱۹۰۱ مورد بوده که به تمام آنها در اسرع وقت رسیدگی شده است.

عرب در مورد تعداد بازرسی‌های انجام شده در شهر شیراز نیز گفت: در سه ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۸۲۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شیراز انجام شده که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۵۰ پرونده تخلف شده است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال بوده است، افزود: گرانفروشی با ۳۰۱ پرونده، عدم درج قیمت با ۱۴۱ پرونده بیشترین موراد تخلف را در بین واحدهای صنفی شیراز داشته‌اند.

وی در مورد تعداد شکایات مردمی از اصناف شیراز نیز خاطرنشان کرد: تعداد شکایات مردمی که به سامانه اصناف اعلام شده ۶۷۷ مورد بوده که به تمام آنها در اسرع وقت رسیدگی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد