تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 9:17
کد خبر : 34951

ورودی پرونده های دادگستری جیرفت ۲۴ درصد افزایش یافت

ورودی پرونده های دادگستری جیرفت ۲۴ درصد افزایش یافت

احمد علی انجم روز، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰ هزار و ۸۲۰ پرونده از تیرماه سال ۹۵ تا سال ۹۶ در این شهرستان تشکیل شد که از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۸۳ پرونده منتهی به رای شد.وی ادامه داد: بیشترین پرونده های ورودی دادگستری جیرفت در زمینه اختلافات

احمد علی انجم روز، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰ هزار و ۸۲۰ پرونده از تیرماه سال ۹۵ تا سال ۹۶ در این شهرستان تشکیل شد که از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۸۳ پرونده منتهی به رای شد.
وی ادامه داد: بیشترین پرونده های ورودی دادگستری جیرفت در زمینه اختلافات خانوادگی، طلاق و ایراد ضرب و جرح است.
رئیس دادگستری جیرفت گفت: متاسفانه بالاترین آمار مراجعان دادگستری این شهرستان در زمینه طلاق است که در سال گذشته ۶۰۸ مورد در خواست طلاق و ۴۷۸ مورد نفقه، ۴۱۳ مورد مطالبه مهریه و ۳۱۵ مورد طلاق توافقی در جیرفت داشتیم.
وی به سامانه سیستم ثنا برای ثبت پرونده های دادگستری اشاره و تصریح کرد: سال گذشته ۵۲ درصد پرونده های دادگستری در این سیستم ثبت شده است.
انجم روز ادامه داد: متقاضیان برای ارائه دعوی خود می توانند از طریق سامانه ثنا اقدام کنند تا از آمد و رفت های مردم به دادگاه جلوگیری شود.
شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
۷۴۵۰/ ۵۰۵۴
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد