تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1397 - 4:38
کد خبر : 34373

دوران جنگ حسرت قدرت دفاعی امروز کشور را داشتیم/ دولت اعتبارات قابل توجهی برای قدرت دفاعی کشور تخصیص داده است

دوران جنگ حسرت قدرت دفاعی امروز کشور را داشتیم/ دولت اعتبارات قابل توجهی برای قدرت دفاعی کشور تخصیص داده است

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: فکر نمی کنم کسی در داخل کشور بخواهد منکر تقویت قدرت دفاعی و توان موشکی کشور باشد.   وی تصریح کرد: طبیعتاً ما یک کشوریم، یک دولتیم آن هم کشوری که هر سال مورد تجاوز، ستم و ظلم نه

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: فکر نمی کنم کسی در داخل کشور بخواهد منکر تقویت قدرت دفاعی و توان موشکی کشور باشد.

 

وی تصریح کرد: طبیعتاً ما یک کشوریم، یک دولتیم آن هم کشوری که هر سال مورد تجاوز، ستم و ظلم نه تنها صدام بلکه کشورهای مختلفی چون آمریکا و انگلیس و… قرار گرفتیم.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در واقع ما قربانی نقشه های شوم استعمار و استکبار شدیم، طبیعتا چنین کشوری نیاز به تقویت قدرت دفاعی اش دارد.

 

توان موشکی ما بازدارنده است

امیری ضمن با اهمیت دانستن موضع دفاعی و امنیت کشور گفت: امروز هم توان موشکی ما بازدارنده است و ما یادمان نرود زمانی که با حزب بعث و استکبار جهانی در جنگ بودیم و از نداشتن امکانات مدرن آن موقع، کشور ما رنج می برد و این باعث شده بود که پایتخت کشور هر روز موشک باران شود.

 

وی ابراز کرد: کشور برای تقویت قدرت بازدارندگی نیاز به توسعه توان موشکی و قدرت دفاعی دارد، موشک هم یکی از ابزارهای تقویت قدرت دفاعی ما است و همه به این اعتقاد داریم. در دولت تدبیر و امید هم شاهد آن هستیم که نسبت به گذشته اعتبارات و امکانات مربوط به قدرت دفاعی کشور قابل توجه بوده است.

 

امیری در پایان گفت: ما معتقدیم که باید کشور از لحاظ دفاعی و بازدارندگی در وضعیتی قرار بگیرد که دشمنان نخواهند چشم طمع به میهن ما داشته باشند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد