تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1397 - 5:15
کد خبر : 33418

اجرای طرح “ثبت الکترونیکی طلاق”توسط بهزیستی با هدف کاهش متارکه در کشور

اجرای طرح “ثبت الکترونیکی طلاق”توسط بهزیستی با هدف کاهش متارکه در کشور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، رئیس سازمان بهزیستی کشور روز پنج شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل بهزیستی استان البرز نیازمندی برخی از مردم را به واسطه عدم برخورداری از فرصت های برابر دانست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، رئیس سازمان بهزیستی کشور روز پنج شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل بهزیستی استان البرز نیازمندی برخی از مردم را به واسطه عدم برخورداری از فرصت های برابر دانست و گفت: پیشگیری از بروز و شیوع معلولیت ها و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله راهبردهای اصلی بهزیستی بوده و همواره خدماتی اثربخش توسط بهزیستی به افراد بی سرپرست، بدسرپرست زنان سرپرست خانوار، معلولین و زنان بد سرپرست ارائه می شود.

انوشیروان محسنی بندپی به پوشش ۹۵ درصدی غربال گری تنبلی چشم و پوشش ۸۵ درصدی غربالگری شنوایی به عنوان اقدامات ارزه سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: در راستای کاهش معضل طلاق کلاس های آموزشی قبل، زمان و بعد از ازدواج توسط بهزیستی برگزار می شود و این مهم نقش بسزایی در راستای کاهش اختلاف خانواده ها دارد.

وی با عنوان کردن عملکرد موفقیت آمیز توسعه اورژانس اجتماعی و ثبت الکترونیکی طلاق با همکاری قوه قضائیه اظهار داشت: وضعیت ۷۰۰ هزار معلول از یک میلیون و ۴۰۰ هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی نامناسب بوده و توانمندی آنها در دستور کار است و کسب رتبه های برتر کشوری توسط ۲۴ اداره بهزیستی در سراسر استان ها و مشارکت مردم در راستای ارتقا توانمندی های این سازمان اقدامی شایسته خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در خاتمه بابیان اینکه اداره کل بهزیستی استان البرز از جمله ادارات موفق در سطح کشور است تصریح کرد: البرز استانی ویژه با آمار بالای حاشیه ‌نشینی است به همین منظور اقدامات باید در راستای کاهش آسیب ‌های اجتماعی باشد.

همچنین مدیر کل سابق بهزیستی استان البرز در آیین تودیع خود، با اشاره به اینکه ۵۰ درصد مراکز تحت پوشش بهزیستی طی ۳۰ ماه گذشته آغاز به فعالیت کردند به رتبه اول اداره کل بهزیستی البرز در راستای ایجاد اشتغال در کشور تاکید کرد و گفت: ۷۲۰ مرکز در سطح استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

داریوش بیات نژاد به افتتاح نخستین مرکز غربالگری اعتیاد کشور در البرز اشاره کرد و افزود: بهزیستی البرز در راستای افزایش خدمت رسانی به جامعه تلاش های گسترده ای داشت.

شایان ذکر است داریوش بیات نژاد امروز تودیع و اسدالله حیدری به عنوان مدیر کل جدید سازمان بهزیستی استان البرز منصوب شد و بیات نژاد با حکم محسنی بندپی به ریاست سازمان بهزیستی استان تهران منصوب شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد