تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 15:19
کد خبر : 33399

رزمایش تذکر لسانی در آذربایجان غربی برگزار شد

رزمایش تذکر لسانی در آذربایجان غربی برگزار شد

سردار ناصر اصلانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این رزمایش یکروزه، سه هزار و ۵۰۰ نفر طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی همکاری می کنند.وی اضافه کرد: در قالب این رزمایش فرهنگی، طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر ضمن قدردانی از

سردار ناصر اصلانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این رزمایش یکروزه، سه هزار و ۵۰۰ نفر طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی همکاری می کنند.
وی اضافه کرد: در قالب این رزمایش فرهنگی، طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر ضمن قدردانی از افرادی که با این ستاد در راستای کاهش جرم روزه خواری در ملا عام همکاری کرده اند، قدردانی و گوشزدهای لازم به افرادی که روزه خواری می کنند، صورت می گیرد.
وی بیان کرد: گسترش، ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از مهمترین اهداف اجرای این رزمایش فرهنگی در آذربایجان غربی به شمار می رود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با قدردانی از اصناف به ویژه صنف اغذیه فروشان در راستای اجرای طرح های مقابله با روزه خواری در ملا عام در استان گفت: امسال شاهد هماهنگی بسیار خوبی در این خصوص بودیم و همه فعالان این صنف و نانوایان همکاری خوبی داشتند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، تذکر لسانی از جمله بخش های مهم فعالیتی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به شمار می رود.
۸۱۳۷/۲۰۹۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد