تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 9:15
کد خبر : 33297

انسان‌ها از اعمال و رفتار یکدیگر درس می‌گیرند

انسان‌ها از اعمال و رفتار یکدیگر درس می‌گیرند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا؛ کارگاه آموزشی امر به معروف‌ونهی از منکر ویژه فرماندهان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه هشتم خرداد ماه با حضور دکتر غلام الواری رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه استارت خورد. امیر حشمت‌الله‌ آزادی‌فرد فرمانده پایگاه یکم رزمی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا؛ کارگاه آموزشی امر به معروف‌ونهی از منکر ویژه فرماندهان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه هشتم خرداد ماه با حضور دکتر غلام الواری رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه استارت خورد.

photo_۲۰۱۸-۰۵-۲۹_۱۵-۱۶-۱۶

امیر حشمت‌الله‌ آزادی‌فرد فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه، در جمع دیگر فرمانده‌هان ضمن خیر مقدم به حضار و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران اظهار داشت: در ماه مهمانی خدا برای  73 تن از فرماندهان به مدت ۱۶ ساعت،  طی سه روز کلاس در قالب امر به معروف‌ونهی از منکر با حضور اساتید این حوزه برگزار می‌شود.

وی افزود: امیدوارم در تمام مراحل زندگی از آمران به معروف وناهیان از منکر باشیم.

در ادامه دکتر غلام الواری رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه نیز گفت: امر به معروف ونهی از منکر در آموزه‌های دینی ما جایگاهی بسیار بلند دارد.

وی افزود: خداوند بر هر امتی رسولی و پیامبری را فرستاد، تا بر مردم امر به معروف‌ونهی از منکر کند، تا خداوند متعال را پرستش کنند و هدایت گر مردم زمان خویش باشند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه گفت: انسان‌ها از اعمال و رفتار یکدیگر درس می‌گیرند، از این رو امر به معروف ونهی از منکر در زندگی اجتماعی انسان‌ها بسیار اثر گذار است.

الواری گفت: این دوره آموزشی به مدت ۱۶ ساعت،  طی سه روز با حضور اساتید این حوزه برگزار می‌شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد