تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 4:49
کد خبر : 33246

کار فرهنگی پیش نیاز پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

کار فرهنگی پیش نیاز پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ ماشاالله ملائی در نشست هم اندیشی پلیس و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های جیرفت و عنبرآباد گفت: ابتدا باید باورهای افراد تغییر کند، اگر افراد به این نتیجه برسند که

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ ماشاالله ملائی در نشست هم اندیشی پلیس و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های جیرفت و عنبرآباد گفت: ابتدا باید باورهای افراد تغییر کند، اگر افراد به این نتیجه برسند که خداوند در همه احوال ناظر بر اعمال است این باور باعث پیشگیری از بسیاری از معاصی و همچنین جرائم و آسیب ها می شود.

وی با اشاره به معضل مواد مخدر افزود: برای مبارزه با این پدیده مخرب، پیشگیری اجتماعی بسیار ضروری است که در این راستا باید افراد به این نتیجه برسند که مصرف مواد مخدر ابتدا برای خود فرد  و سپس خانواده و جامعه ضرر دارد.

فرمانده انتظامی  شهرستان جیرفت تصریح کرد: فرهنگ عفاف و حجاب نیز در پیشگیری از برخی آسیب ها نقش موثر دارد چراکه این ارزش دینی تضمین کننده سلامت روحی و معنوی افراد جامعه است.

ملایی ادامه داد: حجاب و عفاف در جامعه همانند ریشه در گیاه با بسیاری از مسائل پیوند خورده است از اینرو باید توجه داشته باشیم معضل بی حجابی و بی عفتی فقط برای افراد بی حجاب مشکل ساز نیست بلکه آسیب هایی که از این معضل ایجاد می شوند تمام اعضای جامعه را در بر می گیرد.

وی در ادامه با مقدس شمردن نهاد بسیج، وظیفه ذاتی بسیج دانشجویی را حفظ و پیشبرد اهداف انقلابی دانست و بیان داشت: بسیج دانشجویی یک تشکل مردمی است که اثرگذاری فراوانی در سطح جامعه دارد.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان یادآور شد: تعامل سازنده بین این نهاد و نیروی انتظامی اثرات خوبی در بخش های فرهنگی و اجتماعی خواهد گذاشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد