تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1397 - 6:03
کد خبر : 32955

نگاه روزنامه عصر قلم به مساله بد حجابی

نگاه روزنامه عصر قلم به مساله بد حجابی

در بخش هایی از این مطلب آمده است: بدون شک حجاب یکی از عواملی است که شخصیت انسان را تضمین می کند و میل به آن ریشه در فطرت دارد و برای تامین سلامت فرد و جامعه، از کمال اهمیت برخوردار است اما متاسفانه خانم هایی در سطح شهر تردد می کنند که با یک

در بخش هایی از این مطلب آمده است: بدون شک حجاب یکی از عواملی است که شخصیت انسان را تضمین می کند و میل به آن ریشه در فطرت دارد و برای تامین سلامت فرد و جامعه، از کمال اهمیت برخوردار است اما متاسفانه خانم هایی در سطح شهر تردد می کنند که با یک توجیه غلط و به بهانه گرم بودن هوا از پوشش بسیار زشت استفاده می کنند. این افراد به گونه ای لباس می پوشند که نظر هر نامحرمی را به خود جلب می کنند.
این مطلب می افزاید: گاها نیروی انتظامی به حضور در خیابان ها بسنده کرده و معمولا در حد یک تذکر اکتفا می کند اما می طلبد این نهاد با چنین افراد بدحجاب برخورد خاص تر کرده تا شاهد حوادث و انحراف های مربوط به بی حجابی نشویم.
قیمت نان افزایش نخواهد داشت، تله کاریابی های غیرمجاز برای متقاضیان کار و نگاهی به فیلم سه رخ به کارگردانی جعفر پناهی از دیگر مطالب این شماره از روزنامه عصرقلم است.
۷۳۶۳/۶۰۲۱

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد