تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 - 8:46
کد خبر : 32890

بیش از هزار برنامه فرهنگی ویژه کاروان‌های زیارتی حضرت معصومه(س) برگزار شد

بیش از هزار برنامه فرهنگی ویژه کاروان‌های زیارتی حضرت معصومه(س) برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از قم؛ حجت الاسلام والمسلمین فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی در سال ۹۶ اظهار داشت: روزانه افراد بسیاری در قالب اردو و کاروان های زیارتی و

برگزاری بیش از هزار برنامه فرهنگی ویژه کاروان های زیارتی در سال96

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از قم؛ حجت الاسلام والمسلمین فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی در سال ۹۶ اظهار داشت: روزانه افراد بسیاری در قالب اردو و کاروان های زیارتی و … در این مکان مقدس حاضر می شوند که اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی برنامه های متنوعی برای آنان برگزار می کند.

 وی افزود: پذیرش کاروانها و اردوهای زیارتی و برگزاری ویژه برنامه های معرفتی برای کاروان ها شامل شخصیت شناسی بانوی کرامت، آداب زیارت و برنامه حرم شناسی روزانه در تمام سال به طور مستمر انجام می شود.

 رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از هزاربرنامه مختلف برای نزدیک به ۹۰ هزار زائر در کاروان های زیارتی و دوره های شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها و عفاف و حجاب برگزار شده است.

 وی ادامه داد: از نزدیک به ۹۰ هزار نفر زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) در بخش های مختلف، ۴۹ هزار و ۵۸۰ نفر آقا ۳۸ هزار و ۷۷۱ نفر خانم بوده اند. 

حجت الاسلام والمسلمین فتح الله زاده عنوان کرد: حدود ۵۰۰ کاروان زیارتی در این بخش آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) پذیرش شده اند که انجام برنامه ها یا به صورت برنامه های شخصیت شناسی و حرم شناسی بوده است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد