رسیدگی به شکایت مردمی در کارگروه خودرو توسط نمایندگی ها
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی باخرد در حاشیه دومین جلسه کارگروه خودرو استان گفت : در این کارگروه ، شکایاتی که در مرحله اول قابل حل و فصل نبوده و احتیاج به نظرکارشناسی در کارگروه را دارد، با
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی باخرد در حاشیه دومین جلسه کارگروه خودرو استان گفت : در این کارگروه ، شکایاتی که در مرحله اول قابل حل و فصل نبوده و احتیاج به نظرکارشناسی در کارگروه را دارد، با حضور معاونت نظارت و بازرسی این سازمان و روسای نمایندگی های خودرو استان، مورد رسیدگی قرار می گیرد.
وی افزود: در این جلسه، مواد ۲ و ۱۸ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان وماده ۴ آیین نامه اجرایی حمایت از مصرف کنندگان خودرو در خصوص عرضه خودرو بدون عیب توسط تولید کنندگان وعرضه کنندگان ( نمایندگی ها) ، تشریح شد .
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت : طبق مصوبات این جلسه، مشکلات نمایندگی ها در خصوص اخذ پروانه کسب با استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۸۶ قانون نظام صنفی، پیگیری می شود و ضمن شناسایی نمایندگی های غیرمجاز ، از این پس سعی می شود امور مربوط به همه نمایندگی ها به بهترین نحو انجام شده و مشکلات مشتریان در همین استان با کمترین وقت و هزینه، حل و فصل شود .
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰