تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1395 - 13:00
کد خبر : 3176

شماره ۱۵۱ مجله همشهری ماه منتشر شد

شماره ۱۵۱ مجله همشهری ماه منتشر شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس،  شماره صد و پنجاه و یکم از دوره‌ی جدید مجله همشهری ماه با تیتریک «شاه و گدا» بر روی پیشخوان مطبوعات کشور قرار گرفت. در این شماره به مسئله فقر و تکاثر و احیای «ارباب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس،  شماره صد و پنجاه و یکم از دوره‌ی جدید مجله همشهری ماه با تیتریک «شاه و گدا» بر روی پیشخوان مطبوعات کشور قرار گرفت.

در این شماره به مسئله فقر و تکاثر و احیای «ارباب سالاری» به نام «کار و کارگزار» و این سوال که چرا حل آسیب‌های اجتماعی جهادگر می‌خواهد نه کارگزار؟ پرداخته شده است.

همچنین در پرونده ویژه این شماره در یادداشت‌ها، مقالات و گزارش‌هایی به معضل و تراژدی کودکان کار نگاهی آسیب‌شناسانه شده است.

در این پرونده ویژه اجتماعی میتوانید گزارش میدانی ازمدرسه«صبح رویش» اولین مدرسه‌ی کودکان کار درایران به همراه گزارش تصویری اختصاصی همشهری ماه، گزارشی از فعالیت‌های حمایتی مراکز «پرتو» برای کودکان در معرض آسیب تهران، گفتگو با علی شریف زاده معاون طرح و برنامه ریزی گروه جهادی امام رضا(ع) پیرامون فعالیتهای این گروه برای کوکان کار، گفتگو با  دکتر شهرام خرازی‌ها مدیر گروه سلامت روانی-اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع «کارخوب-کاربد» برای کودکان کار، گفتگو با دکتر روزبه کردونی مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، یادداشتی در مورد چرایی بازماندن کودکان کار از چرخه‌ی تعلیم و تربیت و بررسی حقوق شهروندی با تیتر «منشوری که فقط برای فقرا نیست» را از نظر بگذرانید.

همچنین در پرونده سیاسی ماه، کارنامه‌خوانی عملکرد فراکسیون امید در یادداشت «نا امیدی از امیدوران»، گزارشی در مورد درخواست مردم و رهبری برای برخود با نجومی بگیران، گفتگو با محمد هاشمی رفسنجانی با عنوان «مجلس ناظر نیست» پیرامون فضای مجلس جدید را خواهید خواند.

 در ادامه این شماره در بخش بین الملل همشهری ماه به بررسی فضای پسابرجام پرداخته شده که میتوانید  گفتگو با دکتر رابرت باکلی استاد دانشگاه نیویورک با عنوان «پسا برجام ترامپیزه می‌شود»، یادداشت فرجام برجام با آیسا و گفتگوی ماه با علیرضا میر یوسفی رئیس گروه خاورمیانه دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امورخارجه با تیتر«برجام میراث آمریکا» را بخوانید.

در پرونده ویژه اقتصادی با تیتر اصلی «ساز ناکوک بازار» به موضوع کوچکتر شدن ۸ درصدی سفره مردم در دولت تدبیر و امید پرداخته شده که در این بخش گفتگوی ماه با محمود دودانگاه قائم مقام معاون اموراقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، یادداشتی با موضوع تنظیم بازار و متولی آن،یادداشتی در بررسی چرایی گرانی و نظارت ضعیف بر بازار، گزارشی میدانی از وضعیت معشیت مردم و بررسی چهار تاثیر منفی دلار ۴۰۰۰ تومانی بر زندگی شهروندان ایرانی را مطالعه خواهید کرد.

در پرونده اندیشه این شماره نیز به موضوع چرایی پرضرر بودن تعامل با استکبار پرداخته شده که در تحلیل و بررسی این موضوع گفتگوی ماه با منوچهر محمدی با عنوان «غرب‌زده ها به قدرت مردم باور ندارند»، یادداشت «استکبار ستیزی؛ دال مرکزی گفتمان سیاست خارجی ایران»، گفتگو با سفیرسابق  ایران در شوروی ناصر نوبری با موضوع امکان سنجی مذاکره با استکبار را خواهید خواند.

دربخش فرهنگی با عنوان اصلی «بالاتر از جهاد» به مسئله محدود شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ایرانی  و چرایی آن پرداخته شده که در این بخش میتوانید گفتگو با محمد اسفندیاری اسلام‌پژوه و تاریخ نگار با تیتر«سیدالشهدا(ع) برای تذکر حجاب به کوفه نرفت»، گفتگو با دکتر خیرالله پروین عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی با موضوع «اصل هشتم دولتی شفاف میخواهد»، گزارش و نگاهی به مفهوم فروکاست داده شده‌ی امربه معروف و نهی از منکر در جامعه  و بررسی وضعیت امر به معروف و نهی از منکر در بدنه نظام اسلامی در گفتگو با حجت‌السلام سید جمال‌الدین معاون فرهنگی  ستاد امر به معروف را از نظر بگذرانید. 

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد