تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 - 7:29
کد خبر : 30601

طرح هادیان اقتصادی افتخاری دیگر از مجمع رهروان امربه معروف اصفهان

طرح هادیان اقتصادی افتخاری دیگر از مجمع رهروان امربه معروف اصفهان

نامگذاری و تعیین شعارهای ۸ سالذ اخیر توسط رهبر معظم انقلاب تماما از جنس مفاهیم اقتصادی بوده اند و از سویی دیگر تاکید مستمر ایشان به نخبگان و عامه مردیم طی سالهای اخیر توجه ب مساله افزایش بصیرت  در برابر توطئه های متعدد و نوز دشمن بوده است. بنا بر این جمع میان این دو

نامگذاری و تعیین شعارهای ۸ سالذ اخیر توسط رهبر معظم انقلاب تماما از جنس مفاهیم اقتصادی بوده اند و از سویی دیگر تاکید مستمر ایشان به نخبگان و عامه مردیم طی سالهای اخیر توجه ب مساله افزایش بصیرت  در برابر توطئه های متعدد و نوز دشمن بوده است.

بنا بر این جمع میان این دو نکته هر انسان دقدغه مند نسبت به سرنوشت کشور و انقلاب را به این نتیجه می رساند که بایستی در برابر توطئه های اقتصادی دشمنان که در قالب انواع تحریم ها و یا سایر ابزار های آنان از قبیل ورود کالای قاچاق ، ترویج مصرف گرایی وتغییر سبک زندگی و… در حال دنبال شدن است.ایستادگی و مقابله نمود و حقا این تلاش در  راه تحقق اقتصاد مقاومتی از مصادیق جهاد محسوب می شود.رهبر معظم انقلاب در همین راستا در سخنان خود در مورخ ۱/۱/۹۴ می فرمایند: «امروز عرصه اقتصاد به خاطر سیاست های خصمانه آمریکا، ک عرصه کار زار است، یک عرصه جنگ است، جنگی از نوع خاص. در این عرصه ی کار زار، هرکسی بتواند به نفع کشور تلاش کند، جهاد کرده است. این جهاد است، البته جهادی است که ابزار خودش را دارد، شیوه های مخصوص خود را داردف باید این جهاد را همه با تدبیر مخصوص خود و سلاح مخصوص خود انجام بدهند.

بر همین مبنا مجمع رهروان امر به معروف و نهی از مکر استان اصفهان با همکاری بازرسی و نظرت اصناف استان اصفهان وقرارگاه امربه معروف سپاه صاحب الزمان علیه السلام و مرکز مدیریت حوزه علیمه وامورمساجدبر خود لازم دانست با لبیک گویی به این فرمایش معظم له، با طرح ایده« آموزش و اعزام هادیان اقتصادی»، گامی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بردارد چرا که رشد و بالندگی فکری عامه مردم پیرامون ابعاد مختلف مقوله اقتصاد مقاومتی و توطئه های اقتصادی دشمنان، مهم ترین زر ساخت و پیش نیاز این موضوع محسوب می شود.

مسلما همان اندازه که اقتصاد مایه قوام جامعه است، پاشنه آشیل جامعه نیز هست. به این معنا که اگر جامعه ای نتواند ه این هدف اصلی اجتماع پاسخ دهد، از درون دچار فرو پاشی می شود مضاف بر آنکه دشمنان کشورمان نیز بر آن هستند تا با ضربه زدن به اقتصاد، ستون فقرات جامعه را بشکنند که البته به فضل پروردگار و همت مسئولین و مردم واجرای چنین طرح های فکری- فرهنگی هرگز این چنین نخواهد شد و همانند ۴ دهه گذشته، ایران اسلامی با قدرت و صلابت قله های موفقیت را فتح خواهد کرد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد