تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 - 3:47
کد خبر : 30059

سه خبر از شهرستان های یزد و بافق

سه خبر از شهرستان های یزد و بافق

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد گفت: در شبانه روز گذشته با تلاش ماموران از یکدستگاه خودرو سواری عیوری در این استان، ۳۱۸ کیلوگرم تریاک کشف و چهار متهم دستگیر شدند.به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمدحسین ستوده نیا، با

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد گفت: در شبانه روز گذشته با تلاش ماموران از یکدستگاه خودرو سواری عیوری در این استان، ۳۱۸ کیلوگرم تریاک کشف و چهار متهم دستگیر شدند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمدحسین ستوده نیا، با اشاره به اینکه متهم به دادسرا معرفی شد ادامه داد: مبارزه با باندهای تهیه و توزیع موادمخدر از اهداف مهم پلیس است.
در سال ۱۳۹۶، حدود ۲۸ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و چهار هزار و ۲۰۰نفر متهم دستگیر شدند.
یزد نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال – جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد.

**
فرمانده انتظامی بافق گفت: ماموران گشت کلانتری مرکزی این شهر یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف کردند.
سرهنگ محمد کمالی افزود: در این راستا یک نفر متهم که مالک این وسیله نقلیه بود، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

**
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه حبری پلیس، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بافق در جمع کارکنان این نهاد با بیان اینکه پیشگیری از جرم و استقرار امنیت پایدار یکی از آثار امر به معروف است گفت: امروز وظیفه همه در جامعه اسلامی، احیا سنت پسندیده امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام محمد حسنی افزود: این سنت پسندیده باعث بالندگی و رشد جامعه اسلامی می شود و همه باید در احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کوشا باشند.
وی با اشاره به فضای مجازی و آسیب ها و تهدیدات آن گفت: فضای مجازی همیشه با فضای حقیقی در رقابت است و هم اینک فضای مجازی پیشتاز بوده و این موضوع آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری فرمودند، اگر مسئولیت هایمان اجازه می داد خودم مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بافق تصریح کرد: در همه امور خدا را به یاد داشته باشیم و نماز اول وقت را به پا دارید تا در کارهایتان موفق شوید.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوبشرق یزد قرار دارد.
۷۵۴۳/ ۷۵۳۶/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد