تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1395 - 21:09
کد خبر : 2954

مسؤولان به مردم اجازه انتقاد دهند

مسؤولان به مردم اجازه انتقاد دهند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، سلیمان مهدوی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که به میزبانی اداره آموزش‌وپرورش لارستان در سالن غدیر این شهرستان با حضور روسای ادارات ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار شد، اظهار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، سلیمان مهدوی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که به میزبانی اداره آموزش‌وپرورش لارستان در سالن غدیر این شهرستان با حضور روسای ادارات ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: لارستان مهد پرورش علمایی بزرگ ازجمله آیات عظام سید عبدالحسین لاری(ره) و آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی(ره) و آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری(ره) بوده است.

وی با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار(ع) درباره امربه‌معروف و نهی از منکر، افزود: زمام امور مردم متدین شهرستان لارستان در اختیار شما اعضای شورای اداری است که به همین دلیل باید ببینید امربه‌معروف و نهی از منکر را چگونه برای مردم احیا کنید.

این مسؤول امربه‌معروف و نهی از منکر را زیربنای دین دانست و تصریح کرد: با امربه‌معروف و نهی از منکر راه‌ها امن، درآمدها حلال، حکومت اسلامی استوار، دشمن نیز ناامید می‌شود و حقوق مردم پایمال نمی‌شود.

مهدوی بابیان اینکه رهبر انقلاب امربه‌معروف و نهی از منکر را یک واجب فراموش‌شده می‌دانند، ادامه داد: در مدیران امربه‌معروف و نهی از منکر باید به‌صورت عملی باشد تا در مردم اثر کند که می‌تواند به‌صورت لسانی صورت گیرد البته اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر بین مسؤولان به وحدت نیز نیاز است.

وی اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر را مقدمه‌ای برای وحدت بین مسؤولان برشمرد و یادآور شد: تمام مسؤولان سعی کنند با عمل خود الگو باشند و اجازه دهند جامعه از آن‌ها انتقاد کرده و با سعه‌صدر آن‌ها را بپذیرند زیرا این مدیران هستند که زیر ذره‌بین مردم قرار دارند.

مهدوی در پایان به این نکته اشاره کرد که باید در تمام اداره‌ها و شوراها و حتی در فرمانداری‌ها ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر راه‌اندازی شود و باید به مصوبات شورای امربه‌معروف و نهی از منکر به دید عملی نگاه کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد