تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1395 - 21:09
کد خبر : 2938

نارضایتی مردم نسبت به استفاده شخصی کارکنان ادارات ازخودروی دولتی

نارضایتی مردم نسبت به استفاده شخصی کارکنان ادارات ازخودروی دولتی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، جعفر همتی امروز دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در همه ادارات دولتی و کارخانجات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، جعفر همتی امروز دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در همه ادارات دولتی و کارخانجات در حیطه مدیریت در استان تشکیل شده و دانشگاه علوم پزشکی نیز در این راستا سنگ تمام گذاشت.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر “یاوران معروف و آموزش ۱۵۰ نفر در این طرح گفت:  در خصوص بحث اصلاح الگوی مصرف از دو موضع استانداری و معاونت امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کردیم و  بر اساس دستور العمل دولت و تاکید مقام معظم رهبری همه ادارات موظف اند از اجناس ایرانی خریداری کنند مگر در صورتیکه نوع ایرانی از جنس مورد نظر نباشد.

معاون دولت و مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه  بیان کرد: به ادارات ابلاغ کردیم تا سیستم های آب و برق الکترونیکی باشد و در مصرف آب و برق اسراف نشود.

وی افزود: سرو و صدای استفاده شخصی از خودروهای دولتی بالا رفته و مردم از این مسئله ناراضی اند و تاکید کردیم که اگر استفاده شخصی از خودروهای دولتی صورت گیرد برخورد جدی شود.

همتی با اشاره به طرح اتوماسیون برای رفع کاغذبازی در ادارات گفت: در بحث برگزاری جلسات در ادارات معضلی داشتم و برای رفع این مشکل تاکید کردیم در ساعات ادارای تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر  که مردم مراجعه می کنند جلسه برگزار نشود و در استانداری نیز این رویه را اجرا کردیم.

 وی در خصوص دیگر اقدامات اتجام شده گفت: ابلاغ لازم برای جلوگیری از اقدام تجملی و تزیینی صورت گرفته و به عنوان مثال ظهرها در استانداری ۳۰۰ پرس غذا توزیع می شد و الان به ۱۰۰ پرس رسیده و تاکید کردیم تا در جلسات برای پذیرایی  اسراف نشود و حداقل به یک شیرینی برای پذیرایی اکتفا شود.

همتی بیان کرد: ابلاغ لازم برای قانون مند شدن اضافه کار در ادارات انجام شده در صورتیکه پیش از این برای برخی ادارات ۶۰ ساعت و برخی ۱۲۰ ساعت اضافه کار تعریف می شد اما تاکید کردیم اضافه کاری ادارات منظم شود تا اختلاف انگیز نباشد.

وی بیان کرد: تاکید شده تا سفرهای شهرستانی استاندار و مدیران برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها کاهش یابد همچنین ماه آینده نیز مرحله دوم طرح یاوران معروف برگزار می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد