تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1395 - 21:10
کد خبر : 2921

برگزاری کارگاه های آموزشی امربه معروف برای رانندگان تاکسی درون شهری

برگزاری کارگاه های آموزشی امربه معروف برای رانندگان تاکسی درون شهری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی کامیاران از برگزاری کارگاه های آموزشی امربه معروف ونهی از منکر برای اعضای سندیکای تاکسیرانی این شهرستان خبرداد. سرگرد علی کولانی صبح امروز یکشنبه درگفت وگو با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی کامیاران از برگزاری کارگاه های آموزشی امربه معروف ونهی از منکر برای اعضای سندیکای تاکسیرانی این شهرستان خبرداد.

سرگرد علی کولانی صبح امروز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار داشت: با همکاری شهرداری و سازمان تاکسیرانی کامیارانی و ستاد امربه معروف ونهی از منکر، رانندگان عضو سندیکای تاکسی رانی هر پنج شنبه در این کارگاه آموزشی حضور خواهند داشت.

وی درباره موضوعات مطرح شده دراین کارگاه ابراز داشت: در کلاس های آموزشی، درباره بایدها و نبایدهای رفتاری و گفتاری رانندگان تاکسی و رعایت و اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مباحثی نظری مطرح شده و دراین مورد بحث وتبادل نظر می شود.

رئیس راهنمائی ورانندگی کامیاران تشریح کرد: رانندگان تاکسی از صنوف پرتلاش جامعه هستند وهمواره با بسیاری از افراد از طیف ها و فکرهای گوناگون برخورد دارند و لازم است آموزش ها و راهنمایی های لازم در خصوص رعایت فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به آنان منتقل شود.

کولانی درباره دیگر مباحث مطرح شده دراین کارگاه عنوان داشت: مسائلی در خصوص اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نقش راننده های تاکسی در افزایش آگهی و سطح فرهنگ عمومی افراد جامعه در کارگاه های آموزشی مطرح می شود.

وی درباره لزوم آموزش مستمر قوانین و تکرار نکات اصلی قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: با آموزش مستمر و بیان اهمیت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در بین اقشار مختلف جامعه، در راه رشد و ارتقای دانش عمومی گام برمی داریم.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی با اشاره به آمار تاکسی ها فعال در شهر کامیاران اعلام کرد: در حال حاضر بالغ بر ۲۳۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر کامیاران فعالیت می کنند و هر روزه هزاران مسافر را جابه جا می کنند، و به جاست که این رانندگان در کارگاه های آموزشی هفتگی حضور داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد